Browse By

חיפוש משרות בכירים – הדרכים הפשוטות

אז הייתם בכירים במשרתכם הקודמת והגיע הזמן לחפש עבודה חדשה, איך עושים זאת ביעילות ומאיפה מתחילים? כל זאת ועוד…

רבים נוטים לחשוב כי ככל שאתה בכיר ומנוסה יותר ככה יש לך יותר אופציות תעסוקה ויותר קל לך למצוא עבודה בעת הצורך. הנחה זו לא בדיוק נכונה, שכן ככל שעולים בפירמידה היא נהיית צרה יותר ומספר המשרות המוצעות מצומצם יותר. בנוסף, רבים מהבכירים נוטים לא להתפשר על המשרות ומציבים תנאים מאוד מחמירים למעסיקים. מכיוון שלמצוא משרות בכירים זה עסק לא פשוט בכלל, אספנו מספר טיפים בדרך אל מציאת המשרה הנחשקת:

לעבור לדיגיטל

בכירים רבים לא רואים את הצורך בלשדרג את נראות קורות החיים שלהם וזאת מתוך ההנחה שהתוכן בקורות חיים יעשה את העבודה. זוהי כמובן הנחה מוטעית מיסודה, שכן קורות חיים הם קורות חיים לכל דבר ולא משנה אם מדובר במשרות זוטר או במשרות בכירים והם צריכים לבלוט מעל שאר המועמדים ולהיראות מקצועיים. ויותר מכך, מצופה מבכירים להיות מקצועיים יותר ופדנטים יותר גם כשמדובר בקורות החיים עצמם. כיום בחיפוש אחר משרות בכירים נהוג לצרף עוד דברים בנוסף לקורות חיים, ובכיר שלא יעשה זאת ייתפס כמיושן וזחוח: פורטפוליו דיגיטלי (תקליט) או סרטוני ווידאו ביו-טיוב. כאשר סרטוני יו-טיוב של הצגת המועמד ומקצועיותו נפוצים יותר בארצות-הברית אך מגיחים גם לארץ בקצב מואץ. המהלכים הדיגיטליים האלו, מספקים למגייסי העבודה תובנות על המועמד ועל התאמתו למשרה בכירה ומתגמלת.

להיות יצירתי

בכל מקצוע שהוא, בכל היררכיה שהיא, כיום שם המפתח הוא יצירתיות. כאמור, כיום קיים היצע גדול של מועמדים המתחרים על משרות בכירים, שלרבים מהם קורות חיים דומים וניסיון גם כן דומה, ולכן מה שיבדיל מועמד אחד מן האחרים הוא יצירתיות. יצירתיות בהקשר הזה היא חיפוש עבודה בדרכים יצירתיות ולהציג את עצמך בדרך יצירתית: כלים לשיווק עצמי באון-ליין (היו-טיובים לשיווק עצמי של מועמדים בארצות-הברית החלו בדיוק מהכיוון הזה), הצגת קורות החיים בצורה מעניינת ופנייה ישירה ויצירתית אל החברות עצמן.

משרות בכירים

חיפוש משרות בכירים – יכול להיות קל יותר משחשבתם

לטפח קשרים

אם במשרות זוטר רצוי שיהיו לך קשרים נכונים, במשרות בכירים העניין נכון שבעתיים. מועמד שמחפש משרה בכירה ואין לו קשרים מקצועיים, מראה על קשר רופף עם העולם העסקי ומרים גבה אצל המגייסים. זה הזמן ליצור קשרים חדשים ולחזק את הקיימים, על מנת שתמצאו את המשרה הבכירה הנחשקת.

הברירות שיש לכם

אתם מנוסים, עם כישורים רבים, אל תבזו את עצמכם בחיפוש אחר משרה באתרי השמה של סטודנטים למיניהם, חפשו במקומות הנכונים כמו חיפוש משרות בכירים באתר של משאבי אנוש, או לחילופין חכו לרגע המתאים בו תשמעו על משרה שהתפנתה מאיזה בכיר חבר בחברה אחרת ונסו את מזלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *