Browse By

דרושים בכירים- חיפוש מורכב

איתור מקום עבודה יכול להיות מלאכה מאוד פשוטה מחד אבל מלאכה מורכבת מאוד מאידך.

כאשר מדובר על תפקידים זוטרים, לעובדים זוטרים, לרוב אין כל בעיה עם זה משום שיש הרבה יותר תפקידים ואפשרויות כאשר מדובר על אנשים בתחילת דרכם. עוד הכל פתוח וניתן בקלות יותר לאתר להם עבודה רלוונטית. לעומת זאת כאשר מדובר על השמת בכירים , זהו תהליך מורכב יותר.

איתור משרות של דרושים בכירים

בגלל שחיפוש אחר דרושים בכירים מעמיד את הבכירים בפני צורך להיות הרבה יותר מקצועיים במה שהם עוסקים בו, כאשר הם מחליפים עבודה, יש מבחר פחות גדול לתפקידים עבורם. השלב שבו בכירים מחליפים עבודה נבחר ממש עם פינצטה  ולכן האיתור של תפקידים עבורם הוא קשה ומורכב יותר שכן דרושים בחירים מחייב לבצע את אותה בדיקה קפדנית, לפיכך יש חברות אשר ממש מתמחות בתהליך של השמת בכירים ובחירת דרושים בכירים עבור עבודתם. בגלל שחברות נמצאות במצוקה של איתור איש הנהלה ויש צורך בדרושים בכירים והרבה פעמים אותו איש בכיר לא יודע איפה אפילו להתחיל לחפש, כאשר יש את החברות שמתמחות בהשמת בכירים ובחיפוש אחר דרושים בחירים, התהליך הופך להרבה יותר פשוט ונוח. אדם עם משרה בכירה אשר רוצה לשנות ולהשתדרג פונה לאותה חברה, מבקש מהם לאתר עבורו תפקיד מסוים לפי ההגדרות שהוא ביקש תחת הגדרת דרושים בחירים. כאשר מדובר על חברה עם יותר ניסיון, היא יודעת אלו שאלות לשאול ולמה לשים לב כך שתדע לאתר עבור אותו בכיר את התפקיד המתאים ביותר. ישנם תפקידים רבים ועל כן יש לבחור בקפידה רבה את התפקיד המתאים ביותר לבכיר.

שכר בהתאם לתפקיד

יש כל מיני הסדרי תשלום עבור עבודתן של החברות המתמחות בהשמת בכירים ובבחירת עובד בחיר באמצעות חיפוש אחר דרושים בחירים.הרבה פעמים הן עובדות לפי תוצאה. ככל שמדובר בתפקיד בכיר יותר כך גם התשלום עבורו הוא גבוה יותר. כל עוד הן לא מצאו את התפקיד עבור אותו בכיר הוא אינו משלם להן, לעומת זאת, החברה שמינתה את אותה חברת השמת בכירים לאתר את המועמד הראוי ביותר לתפקיד תקבל את הכסף מהחברה רק אחרי שהעובד נקלט ועבד כמה חודשים וכביכול צבר סוג של וותק. באופן זה החברה לא משלמת מיד כאשר מגיע הבכיר אלא רק אחרי שהוא הוכיח את עצמו ועבד מספר חודשים ואז אפשר לראות שיש התאמה בין הבכיר שהגיע לתפקיד ובין שאר ההנהלה והגורמים שהוא עובד איתם בקשר. הכימיה בין ההנהלה לבין הבכיר ששמו בתפקיד לפי שיבוץ של חברת השמת בכירים היא הכי חשובה משום ללא כימיה אי אפשר לעשות דבר.לכן אדם שנפקד לתפקיד בכיר ועליון עליו לנסות לייצר את אותה כימיה ככל הניתן על מנת שהכל יתנהל בצורה נכונה ובאופן הטוב ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *