Browse By

ביטוח אחריות מקצועית, גם לחובבי הספורט האתגרי

ניתן לראות כי בין רגע צצים להם ענפי ספורט חדשים ומגוונים.

בהתאם לענפי הספורט הללו, כך נוצרים ביטוחים שונים, האחראים עליכם ומהווים את העוגן שלכם במקרה של תאונה. כאמור, כל ביטוח מתאים לסגנון הספורט המבוטח, ומתאים גם למאמן, למדריך כושר או כל אחד אחר העוסק בתחום. ביטוח זה נקרא ביטוח אחריות מקצועית.

ביטוח אחריות מקצועית בתחום הספורט האטגרי

מבין ענפי הספורט השונים, ניתן לראות כי לאחרונה הגיח לאוויר העולם הספורט האתגרי, ואף תפס פופלריות רבה במהרה. ספורט אתגרי, כשמו כן הוא – מאתגר. כלומר, ספורט אתגרי טומן בחובו סיכונים פיזיים רבים. כאשר מדובר על ספורט אתגרי לרוב מדובר על שלושה היבטים המאפיינים אותו: מהירות גבוהה, גובה גבוה במיוחד, וסכנה ערבה בכל פנייה או תזוזה לא נכונה. בין ענפי הספורט האתגרי ניתן למנות: באנג'י, ראפטינג, רכיבה על אופנוע שטח, סקי מים, סנובורד, סנפלינג, טיפוס הרים ועוד. אם כן, למרות הסכנות הרבות הטמונות בספורט האתגרי, הרי שחובבי הז'אנר הינם אנשים חולי אנדרלין, ושמרכיב הפחד לא משחק אצלם תפקיד מרכזי.

סעיפים ודברים שחייבים לדעת

על כן, לאנשים אלה מומלץ במיוחד לבטח את עצמם בביטוח אחריות מקצועית. מכיוון שמדובר בספורט שנהוג גם לטוס למדינות רחוקות על מנת לחוות אותו בצורה "אקסטרימית" יותר, נכנסים לתוך תנאי ביטוח אחריות מקצועית סעיפים שונים וייחודיים באופן ספציפי לענף הספורט האתגרי, גם כאשר אתם שוהים בחו"ל. בתוך תנאי ביטוח אחריות מקצועית לספורט אתגרי תוכלו למצוא סעיפים הטוענים כי הביטוח מכסה אשפוזים בבתי חולים בחו"ל, תרופות, ולרוב גם חילוץ והצלה במקרה שאתם נתקעים על איזה הר מושלג תוך כדי גלישת סנוברוד.
ביטוח אחריות מקצועית לספורט אתגרי הינו מומלץ ביותר גם מפאת עלויות הכרוכות במקרה של תאונות. הביטוח מכסה סכום נכבד מעלויות הטיפולים, ומקל על המבטוחים כלכלית בצורה יעילה במיוחד.

אם כן, כפי שניתן לראות, ביטוח אחריות מקצועית קיים עבור כל אחד העוסק בתחום הספורט, ומכסה כמעט את כל הענפים בתחום. אין ספק כי הביטוח הוא הכרחי וחיוני, ויכול למנוע מכם להיקלע למצבים לא רצויים, אשר יכולים בין רגע להרוס לכם את הפעילות הספורטיבית שאתם מעורבים בה. כך תוכלו לבצע את הפעילות האהובה עליכם בראש שקט.

ומהצד השני של פציעות בעולם הספורט – רפואה ורשלנות רפואית

הביטוח הזה מטרתו להגן על אלה העוסקים בתחום הרפואה במקרה שלנו, רופאים מעולם הספורט. הנושא המרכזי שעוסקים ברפואה נתקלים בו בכל הנוגע לתביעות הוא נושא הרשלנות המקצועית. כאן הביטוח נכנס לתמונה, עוד במכתב הפניה המשפטי הראשון הביטוח לוקח את המושכות לידיים שלא וברוב המקרים התובע אינו מספיק לפנות לבית המשפט וכבר התביעה מבוטלת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *