Browse By

דרושים בכירים למשרות ניהול ולוגיסטיקה – תנאים מעולים!

בואו לעבוד כבכירים בעבודות הנחשבות ביותר במשק!

אתם אקדמאים עם תואר ראשון ושני? יש לכם תואר דוקטור במקצוע מבוקש במשק? עבדתם בעברכם כמנהלים וכיום אתם מובטלים? אל תחשבו שאתם מחוץ למשחק! בחברת השמה לבכירים לוקחים אתכם ברצינות ומחזירים אתכם לעבוד בעבודה המתאימה לכישוריכם ורמתכם! החברה תאתר את כל המודעות של דרושים בכירים ותצמצם מתוכם את המשרות המתאימות בשבילכם

כיצד מתקבלים שוב לעבודה כבכירים?

בראש ובראשונה יש להגיש קורות חיים המפרטים בדיוק מה עשיתם, למדתם או עבדתם. חשוב שהמסמך יהיה מאד מפורט, ושיהיו בו הבדלים בין נושאים שנלמדו (או שהוכשרתם בהם כחלק מחובותיכם למקצוע), אך אינכם בקיאים בהם מעשית, מול נושאים בהם גם השתלמתם מעשית ואתם מומחים בהם הלכה למעשה. שנית, חשוב לגשת אלינו – חברת השמה לבכירים. אנו נאתר עבורכם מודעות דרושים בכירים רלוונטיות ונפנה אתכם למעסיקין פוטנציאליים מהר יותר ממה שאתם חושבים.

כשאתם מתקבלים כבכירים לעבודה – מה חשוב לבדוק?

בראש ובראשונה, מודעת "דרושים בכירים" שכדאי לענות לה היא כזו אשר יש בה קביעות בעבודה. שנית, יש לבדוק האם התנאים שלכם יהיו כמה שיותר זהים למה שהיה לכם בעבודה הקודמת. שלישית, חשוב לבדוק האם העבודה שתעשו היא אכן העבודה שנאמרה לכם בפתיחת המשא ומתן מולכם, או שישנן עבודות נוספות שתצטרכו לקחת חלק בהן. במודעות דרושים בכירים, הרבה פעמים מבטיח המעסיק עבודה מסוג X בלבד, כשבפועל יש לעשות גם Y ו- Z ואז מסתבר שהמועסק בכלל לא יודע איך לעשות את העבודות הללו, ונוצר מצב של אי נעימות. לכן, אם יש לכם מידע מוקדם שנושא X קשור לנושא Y ו- Z, עדיף שתהיו חכמים ולא צודקים, ותודיעו מראש למעסיק שאינכם יודעים Y ו- Z עוד לפני שהוא שאל זאת בכלל. שימו לב לחברות אשר דרושים בכירים ובחנו אם המטרות של החברה מתאימות גם לכם, הרי ככל שאתם מתחברים למטרת החברה כך המוטיבציה שלכם תהיי יותר גבוה לקדם אותה.

האם אכן בכירים בגילאי 35-50 הצליחו במציאת עבודה בשנית?

אחוזי ההצלחה היו ניכרים ממה שהציבור חושב. בעיתונות הכתובה, רוצים שתחשבו שהעולם שייך רק לצעירים, וכדאי להזדרז שמא תאחרו את הרכבת. זו נישה שהוכתבה מראש על ידי מעסיקים ובעלי הון כדי ליצור איזושהי התייעלות במשק, שתדרבן את הצעירים להספיק כמה שיותר לטובת הכלל. בפועל, אין זה עובד כך, ובמקרים רבים היו דרושים בכירים שחלקם היה מפוטר, וחלקם היה אקדמאי שמעולם לא הועסק כבכיר בעבר. העובדים הללו נקלטו במשק, וכיום הם חלק ממערך העבודה הבכיר. עם זאת לעיתים מעסיקים חוששים לקחת למשרת דרושים בכירים את הצעירים הרי הם עובדים אשר לא בהכרח יהיו מחויבים למקום עבודה אחר וברגע שתהיי להם אפשרות יותר טובה הם יעזבו. לעומת זאת העובדים המבוגרים יותר אשר יש להם משפחות לפרנס והם חושבים על מקום העבודה שימשיכו בו עד הפנסיה שלהם יתמידו בעבודה ולא יתפתו לכל הצעה שהיא מעט יותר גבוה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *