Browse By

ביטוח עבודות קבלניות מספק לכם את כל הכלים להתמודדות עם תאונות חמורות

העבודה הקבלנית נחשבת לאחת העבודות הטובעניות ביותר במשק.

החל מצביעת דירה, ועד עבודות גובה סבוכות בהן אתם נדרשים להתקין מזגנים, מערכות אזעקה, דודי שמש, ועוד – העבודות הללו הופכות את החיים שלכם למסוכנים ממש. לכן, אם החלטתם שזהו מקור פרנסתכם, עליכם לדאוג לביטוח שיכסה זאת.

כיסוי ביטוחי לעבודה קבלנית צריך להיקבע על פי מהות העבודה

לא כל מה שמסוכן נחשב עבודה קבלנית. חברות ביטוח רבות המבטחות שליחים שעובדים בעבודה קבלנית כבלדרים יסרבו, למשל, לתמחר נמוך את השירות אם מדובר בבלדר על אופנוע. ביננו, גם ניתן להימנע מכך על ידי מעבר לכלי רכב 4 גלגלי, על אף ההיערכות המפרכת בנושא חנייה. גם כאשר מדובר בעבודה שרמת הסיכון שלה גבוהה יותר מן הרגיל, הפרמיה תהיה גבוהה יותר מאשר בעבודות עם סיכון ממוצע. ברור שגם עבודות המוגדרות "מסוכנות מאד" נעשות על פי תקנות לשכת העבודה, אבל ידוע כי עבודה בה כלי העבודה היחיד הוא סולם ידני, ומטרתה היא התקנת מכשירים כבדים בגובה, תהיה יותר מסוכנת מעבודה זהה בה כלי העבודה הוא בימת הרמה חשמלית. לכן, ברישום לשירות ביטוח עבודות קבלניות, חוקרים הסוכנים מהי מהות העבודה כדי לקבוע מה הפרמיה שתצטרכו לשלם עבור הפוליסה.

ממה מכסה הפוליסה של ביטוח עבודות קבלניות בפועל

מתאונות המתרחשות באופן ממשי בזירת העבודה, החל משאיפת חומרים רעילים ומסוכנים כמו צבע ודבקים שונים, ועד תאונות של נפילה מגובה, כל תאונת עבודה באשר היא יכולה להיות מסוכנת, הפוליסה גם מכסה את השאירים שלכם, במידה ויש לכם, ואם לא הקמתם משפחה, אלא נשארתם רווקים, תוצע לכם מראש פרמיה נמוכה יותר, המכסה אתכם בלבד.

אל תקלו ראש בפוליסת ביטוח עבודות קבלניות

אם אתם עובדי קבלן, ועוסקים בעבודות סבוכות ומסוכנות, אל תקלו ראש בנושא הזה, משום שצריך לייחס חשיבות רבה לכך. זהו אחד הנושאים הכואבים, וגם עובדים מיומנים הסבורים שעבודתם בטוחה עלולים למצוא את עצמם במצב של חוסר אונים, בו הם נופלים מגובה או סופגים תאונה מסוג אחר. רק ביטוח עבודות קבלניות יהיה שם בשבילכם כאשר תצטרכו מענה לנושאים אלה. הביטוח יכסה טיפולים רפואיים, כולל ניתוחים, ויהיה ערב למימון תרופות שיידרשו כדי לייצב אתכם, אם וכאשר יחליטו על כך הרופאים. ביטוח עבודות קבלניות הוא אם כן ביטוח חשוב מאד עבור כל אלו אשר עובדים בעבודות שקיים בהם סיכון כלשהו ושהם עלולים להיפצע באותם עבודות. באמצעות ביטוח זה הם יכולים להמשיך לעבוד בראש רגיעה תחת ידיעה שגם אם מתרחש מצב של פגיעה אזי ישנו ביטוח שמכסה אותם. טרם אשר בוחרים בביטוח עבודות קבלניות יש צורך לברר אודות המקומות השונים שמאפשרים לקבל את אותו ביטוח ולבחון מי מהם מעניק את הכיסוי הגבוה ביותר שקיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *