Browse By

חברת השמה העוסקת באיתור משרות בכירים למנהלים שפוטרו או התפטרו

אם אתם מנהלים בני 40, אנשי תפעול בני 52 ודומיהם, אל תחששו מהפיטורין או ההתפטרות.

יש לכם למי לפנות עד גיל הפנסיה. חברת השמה מאתרת בדיוק אנשים כמוכם המחפשים משרות בכירים חדשות, ודומות לאלו שהיו לכם בעבודה הקודמת. בשונה מהמקובל לחשוב, משרות בכירים אינן כה נדירות, והן תמיד יחכו, אבל למי שבאמת מתאים לעסוק בהן, ולא לכל אחד שמגיש את הפנייה, כמובן, חברת השמה אשר עוסקת בחיפוש אחר משרות בכירים משתדלת לבחור בקפידה רבה  את עובדיה, עובדים אשר יהיו מוצלחים ביותר ויוכלו להעניק לחברה את כל הדרישות שהם מחפשים.

מי הוא קהל היעד של המועסקים בעבודות כמו משרות בכירים?

קהל היעד, בגדול, הוא כל מי שיודע או יש לו הכישורים הנדרשים לעבודה. במציאות, יש קהל יעד רצוי למעסיקים וקהל יעד שגם אליו הם צריכים להתייחס, אך הם לא תמיד עושים זאת. האמונה הרווחת בקרב מעסיקי ישראל היא שהצעיר והאקדמי ינצח את המבוגר שלא למד. הכלל הזה היה נכון עוד מימי הקמת המדינה, ורווח עד עצם היום הזה. ברם, בשונה מימי העבר, כיום הדרישה להיותך בחור או עלמה צעיר/ה מהאקדמיה אינה דרישה שיש בה כדי להעיד על טיב העובד בעתיד, אלא מועלית לצרכי סלקציה. על כל משרת בכירים נלחמים כיום כ- 250 ישראלים בממוצע, ועל מנת להוריד את המתמודדים ל- 100, ומשם ל- 10 העשויים להתאים משתמשים במודל ה- "צעירות-אקדמיה". אנו סבורים כי מדובר בפספוס אדיר של המעסיקים, משום שדווקא בכירים לשעבר, שעבדו והיו מנהלים, הם אלה שיספקו את הנדרש במסגרת כמו משרות בכירים. לכן, חברת ההשמה שלנו שמה לעצמה כחובה לשלב גם עובדים וותיקים בחזרה במערך הניהול. החברה הצליחה לשנות את דעתם של מעסיקים רבים בנושא זה ולגרום גם לאותם עובדים להתקבל למקומות עבודה ללא בעיות.

כיצד בכל זאת תגדיל את סיכוייך לחזור להיות מנהל בגיל מבוגר?

שדרג את קורות החיים שלך. משרות שהיו חשובות ובעלות משמעות – תדגיש. וכך בוודאי תהיה נוכחות רבה יותר לכל אותם נושאים ואז ההסתכלות תהפוך מהסתכלות כללית ורגילה להסתכלות עם נוכחות משמעותית, משרות שהן לא חשובות תעלים או תצניע. בנוסף, נהל את המסמך כאילו אתה מועסק במסגרת משרות בכירים – עכשיו ברגע זה. כלומר, אל תכתוב מידע שגוי, אבל כן מומלץ שתשתמש בשפה לא מתרפסת לפיה אתה הוא בעל המידע, הכישרון והאמצעים. על כן, למעסיק יש מה להפסיד אם יעדיף אקדמאי בן 25 על פניך.ניתן אם כן לראות שתפקיד החברות השמה זה לדאוג לכל אותם משרות בכירים עבור עובדים שרוצים לעבוד בעבודות בכירות ומתקדמות אך אינם מצליחים לעשות זאת בשל העובדה שהמעסיקים מעדיפים את העובדים הצעירים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *