Browse By

ביטוח נושאי משרה – החשיבות שבגיוון

כאשר אדם ממונה לתפקיד של נושא משרה בחברה או בקרן השקעות, יחד עם המינוי מגיעות הטבות שונות ויחד איתן גם חובות שונות. מעבר לכך שהמשכורת של נושא המשרה עולה כאשר הוא מתמנה לתפקיד של נושא המשרה, במקביל גם האחריות שלו עולה ולכן הוא צריך לדאוג לפוליסת ביטוח.

כל אדם אשר עוסק בתפקיד של נושא משרה עליו לדאוג לכך שהוא יהיה מכוסה בביטוח המעניק לו כסות והגנה וכך הוא יוכל לעבוד בראש שקט וללא דאגות כלשהם.

ביטוח נושאי משרה הן פוליסות הביטוח של נושאי המשרה אשר דואגות לנושאי המשרה בתפקידם ומטרתן לשמור עליהם מפני תביעות שונות. לנושאי משרה יש תחומי אחריות רבים אשר במהלכן הם מקבלים החלטות שונות אשר יכולות להיות הרות גורל עבור החברה. פוליסות נושאי משרה דואגות לנושאי המשרה בכל מיני מובנים בכל מיני הליכים. ככל שמדובר בנושא משרה אשר תחומי האחריות שלו רבים יותר כך פוליסת הביטוח החודשית שהוא ישלם תהיה גבוהה יותר. טרם אשר בוחרים בפוליסת ביטוח נושאי משרה ניתן לברר ולבדוק מהם התנאים שמציע כל אחד מהביטוחים וכך לבחור בביטוח שיעניק עבורכם את הכיסוי הטוב ביותר.

היעילות מביטוח נושאי משרה

יש כמו מיני סוגים של פוליסות ביטוח נושאי משרה. יש כאלו המכסות סוג תביעות מסוים ויש כאלו אשר מכסות עד סכום מסוים. כל חברה שיש לה נושאי משרה אחראית לדאוג לפוליסות ביטוח נושאי משרה שלה בהתאם לסוג המשרה שלהם ובהתאם לתחומי האחריות של אותו נושא משרה. אין מה לעשות – אומנם נושאי משרה הם בעלי אותה "כותרת" אבל לכל אחד יש תחום אחריות אחר ולכן יש חשיבות לדייק בסוג האחריות וסוג הביטוח. השוני בפוליסות ביטוח נושאי משרה של האנשים היא בסוג ההגנות וגובה הסכום שנותנים ביטוח עבורו.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים ביטוח?

הסכום שמוכנות חברות הביטוח לכסות לרוב הוא עם תקרה מסוימת. לעיתים מחירי הביטוח עולים סכום גבוה יותר ולעיתים סכום נמוך יותר כמובן שזה משתנה בהתאם לתפקיד. כאשר נושאי משרה נכנסים לתפקידם בחברה, הם צריכים לקרוא את האותיות הקטנות ולבדוק מה מכסה הביטוח, מה גובה הסכום שהוא מכסה ובעיקר את האותיות הקטנות לגבי מה שהוא לא מכסה, וכך ניתן לדעת על מה ניתן כיסוי ועל מה לא יהיה כיסוי. הקושי הוא כאשר מגיעה תביעה נגד נושא משרה ואז נגשים לבדוק את הפוליסות ביטוח נושאי משרה ופתאום מגלים שחברות הביטוח לא מכסות את המקרה המדובר. על מנת שנושאי משרה יוכלו לעבוד כמו שצריך ולא יהיו מקרים מביכים שכאלו, חשוב מאוד לבדוק מראש את התחומים שהביטוח מכסה ולא להשאיר דברים באוויר. האחריות שבבדיקה פה מוטלת על נושאי המשרה והם צריכים לוודא מה הפוליסה כוללת. אם כן ביטוח נושאי משרה הוא מבין הביטוחים המומלצים ביותר כאשר נכנסים לעבוד בתחום זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *