Browse By

מהם הסוגים השונים של כל ביטוח וביטוח?

לכל עסק חדש יש מספר שלבים – הגיע הרעיון, אספתם יוזמה וכסף ובניתם תכנית עסקית מוצלחת.

כעת, כל מה שנשאר לכם זה לעשות ביטוח עסק. רבים מפחדים וחוששים מהצעד הזה, כי כאשר הם מקבלים את פוליסת הביטוח הם אינם יודעים כיצד לקרוא אותה ומה בדיוק היא מכסה במקרים של נזק. על מנת להבין כיצד עובד ביטוח עסקי, נבין קודם את החלוקה הגסה בין שני סוגי הביטוחים העסקיים:

ביטוח לבתי עסק משרדיים

הסכנות העיקריות האורבות לבעלי העסקים המתנהלים ממשרדים הן פריצה, גניבה ושריפה. צריך לשים לב, כי הפוליסה עבור בית עסק המחזיק מלאי (לדוגמא: מפעל טקסטיל) הינה שונה מפוליסה עבור בית עסק שלא מרבה להחזיק מלאי (לדוגמא: משרד עם עובדים), שכן הביטוח ייקח פוליסה גבוהה יותר על מלאי שכן הוא גם דואג לבטח מלאי זה. מלכודת נפוצה בה הרבה נופלים, היא שבעלי מקצועות חופשיים, אשר מחזיקים משרד אישי או קליניקה בביתם הפרטי או בדירתם, נוטים שלא לעשות ביטוח עסק למשרד, שכן הם סומכים על הביטוח בבית. אך מהלך זה מתברר כטעות מרה, לכן, במידה וקיים עסק בדירה חובה לעדכן את פוליסת הדירה שקיים בה עסק עצמאי.

ביטוח לעסק הוא ביטוח אשר מעניק חסות והגנה כלפי כל אלו העובדים בעסק עצמאי, ורוצים שהעסק שלהם יהיה מבוטח גם במקרים של נזקים כמו שריפה או גניבה. עסק אשר איננו מבוטח בביטוח עלול לבוא לידי הפסדים כספיים רבים מאד, מצב אשר עלול אף להוביל את העסק לידי קריסה.

ביטוח עסקים וביטוח חנויות

ביטוח חנות או כל בית עסק אחר אשר לא פועל בסביבה משרדית זה כבר סיפור אחר לגמרי. במקרה כזה, פוליסת הביטוח הכיסויים הנוספים שנפוצים מתחלקים שלושה סוגים: מבנה, מלאי וחבויות (ביטוח אחריות). לכל חלק יש את הסיכונים והכיסויים השונים, כאשר יש להתייחס לכל חלק באופן המתאים לו ובחשיבות הראויה ובכך להחליט האם הפוליסה מתאימה לאופי של בית העסק שלכם או לא.ואכן ישנם ביטוחים של סוגים שונים כאשר כל ביטוח וביטח נועד נועד לעניק כסות והגנה מסוימת.ישנו ביטוח לעובדים שכירים, ישנו ביטוח לעובדים עצמאיים, ישנו ביטוח נגד תביעות שונות העלולות להגיע לאדם שעובד בעבודה מול לקוחות למשל הללו אשר עובדים כרופאים נתונים פעמים רבות בידי תביעות של המטופלים שלהם משום שהמטופלים טוענים לעיתים שנעשתה כלפיהם רשלנות רפואית ועל כן הם תובעים את אותם רופאים שהעניקו להם את הטיפול הרפואי, ורופא שאיננו מבוטח בביטוח עלול להיות נתון נגד תביעות שיכולות להביא אותו לידי הפסדים כספיים רבים.  כל חברת ביטוח אשר מקנה ביטוח כלפי נושא מסוים משתדלת להעניק את הטוב ביותר וזאת על מנת שלקוחותיה ירגישו בטוחים ביותר מכל הבחינות וירצו להמשיך להיות מבוטחים תחת אותו ביטוח, כמו כן טרם בחירת ביטוח מסוים ניתן לברר אודות ביטוחים דומים ומה מציע כל אחד ואחד וכך לדעת איזה הוא הביטוח הרלוונטי ביותר עבורכם, זה אשר יעניק את התנאים שהנכם מחפשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *