Browse By

אחריות מקצועית- אחריות שחשובה לקידום העסק

אחריות מקצועית יכולה להתפרש במספר דרכים. אצלנו אנו מתייחסים לאחריות מקצועית כדרך חיים.

 

ברגע שלקוח נכנס לדלתנו, מבחינתנו כל בעיה, תקלה או סוגיה שבה הוא נתקל נחשבת בעינינו כחשובה ביותר ובאחריותנו האישית והמקצועית. אנו מאמינים כי לקוחותינו תמיד צודקים ויש לתת את כל הכבוד לתחושותיהם. יחד עם זאת, מלכתחילה אנו יוצרים מוצרים ברמה הגבוהה ביותר שמספקים ללקוחות את חווית השימוש וההנאה המקסימלית, לקוח מרוצה זהו לקוח אשר חוזר שוב שוב ורוכש את שירותיה של אותה חברה וזאת בשל העובדה שהשירות אשר ניתן לפניו היה כה מעולה וטוב.

 

אחריות מקצועית כדרך עבודה

 

אחריות מקצועית אינה אחריות רגילה. כשאנו קונים מוצר ממיטב כספינו אנו מצפים לקבל את המוצר לו ציפינו – שיעבוד בדיוק כמו שהובטח לנו ולא ייהרס לאחר פרק זמן קצר. לצורך כך, אנו מחנכים את עובדינו לעבודה איכותית ומסודרת תוך כדי לקיחת אחריות מקצועית ואישית על בעיות שנגרמות בתהליך הייצור או האריזה. כאשר ישנה אחריות אשר לוקחים אותה אזי הסחורה אשר מונפקת היא בעלת טיב מוצר גבוה יותר.

מבחינתנו, כל בעיה, ולו הקטנה ביותר שמתרחשת, גוררת בדיקות מרובות של המוצר ולעיתים קרובות לפירוקו ואי מכירתו לצרכן. אחריות מקצועית היא לא דבר של מה בכך, יש לקחת אחריות זו בכובד ראש ולהבין את המשמעויות הנגזרות ממנה, ולפעול בצורה הנכונה ביותר והטובה ביותר על מנת שהכל יתנהל בדרך הנכונה והטובה ביותר.

 

אחריות מקצועית נכונה כדרך לרכישת לקוחות

 

אחריות מקצועית יכולה להתבטא גם ביחסיו של העובד כלפי הלקוח. לקוח שלא יהיה מרוצה ממתן שירות שקיבל מבחינתנו הוא לקוח שעלול להפסיק לקחת את שירותינו.זהו דבר ששום חברה אינה רוצה לעצמה, אלא כל אחת מהחברות משתדלת לעשות כמיטב יכולתה על מנת שלקוחותיה יהיו מרוצים וימשיכו לרכוש את השירותים של אותה חברה ולא יעברו לחברה אחרת.

לכן, אנו מאמנים ומלמדים את העובדים שלנו שאחריות מקצועית היא בבסיסה יחסי אנוש טובים, חיוך ללקוחות ועזרה – שכן אלה עשויים ליצור לקוחות מרוצים יותר וכך להגדיל את היצע הלקוחות של החברה. לקוחות מרוצים ממוצרינו האיכותיים יודעים כי אחריותנו המקצועית לא נגמרת במוצר שאותו סיפקנו, אלא גם באחריות של תקינותו של המוצר לאחר שימוש. לקוחות שקנו בחנות החברה יודעים כי ניתן תמיד לחזור ולפנות אלינו עם כל בעיה – על מנת שתיפתר, משום שאנו נעניק ללקוח את הפתרון המקצועי ביותר על מנת לרצות אותו.

 

אנו מאמינים כי אחריות מקצועית היא אהבת העסק בו אתה עובד, כשהעסק מטפח אותך וגורם לך תחושות טובות ונעימות האחריות האישית והמקצועית שתקדיש לעסק זה תהיה גבוהה יותר. לכן, האחריות המקצועית נגזרת בראש ובראשנה מצוות המנהלים ומבעליו של העסק ואנו יכולים להבטיח כי נעשה כל שביכולתנו על מנת לייסד אחריות מקצועית מושלמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *