Browse By

ביטוח אחריות מקצועית המכסה אותך מפני תלונות ותביעות מלקוחותייך

יש לך ביטוח בריאות? עשית ביטוח תאונות אישיות? על ביטוח חיים לך ולמשפחתך שמעת? אנו בטוחים שכן.

אבל יש ביטוח עליו ממעטים לדבר באמצעי התקשורת, והוא הכי חשוב לך כאדם עובד: ביטוח מקצועי. ביטוח אחריות מקצועית וביטוח מקצועי הם היחידים שמגנים עליך מפני הלקוחות שלך, גם אם עשית טעות מקצועית ואתה עומד לשלם עליה בבית המשפט אז תפקידו של ביטוח זה הוא להגן עליך בפני כל אותם תביעות, וכך גם נגרם מניעה של הנזק הכספי שעלול להיווצר בעקבות אותם תביעות.

טעות מקצועית בעבודה עלולה לקרות לכל אחד מאתנו

אל תגידו לעצמכם "לי זה לא יקרה". טעויות מכל מיני סוגים, החל מטעויות גסות שהציבור לא מבין כיצד נעשו, ועד טעויות שרק מומחים יכולים לזהות – עלולות לקרות גם למומחים ולגאונים בתחומם. במיוחד אלו שעובדים בעבודות אל מול לקוחות עלולים להיות נתונים לכל אותם תביעות, שכן פעמים רבות נוצר מצב שהלקוח אינו מרוצה מהשירות הניתן לו ועל כן הוא מחליט לתבוע את הצד המטפל שהעניק לו את השירות.

הבעיה היא שבצד השני ישנו לקוח שספג את הטעות הזו, ובמקרה שייגרם לו נזק חמור הוא בוודאי יבקש לתבוע אתכם. האם נראה לכם הגיוני שעסק שהוקם בימיו הראשונים וטרם הוכרז כ- "עסק חי" כבר יצטרך להתמודד עם תביעה עזה בעשרות או במאות אלפי שקלים? גם לנו זה לא נראה הגיוני, ובדיוק לשם כך קיים ביטוח אחריות מקצועית. במאמר מוסגר, מי שבונה אתר אינטרנט בו הוא מלמד סוגיות מעבודתו או תחום הידע שלו, ישים בו בדרך כלל כתב הגנה משפטי אשר מגן עליו מפני טענות לתביעה מצד קוראים ולקוחות. ביטוח מקצועי זהה במהותו לכתב הזה, רק שכאן מדובר על טעויות שנעשו בידייך בזמן אמת, ולא קשורות למסמך כתוב כזה או אחר.

כיצד עובד ביטוח אחריות מקצועית, ומפני מה הוא מכסה?

בשונה ממה שחושבים, אין בו אותיות קטנות ואין בו הטעיות. הוא פשוט מכסה מפני כל טעות אנוש בעבודה אשר נעשתה. הפרוצדורה הולכת כך. כשאתם עובדים ומקבלים תלונה מלקוח, עליכם לאמת שאכן נעשתה הטעות שדווחה, ואם כן – עשו כל שביכולתכם לנמק מדוע זו לא הייתה טעות. במידה והלקוח הצליח להעמיד אתכם על טעותכם, והוא בדרך לתבוע אתכם, ביטוח אחריות מקצועית הוא שישלם לכם את מה שתצטרכו לשלם לאותו לקוח. לכן, כשבונים לכם פוליסת ביטוח אחריות מקצועית, בודקים במה אתם עובדים, כמה עולה טעות במשלח ידכם, מהו המחיר הממוצע לטעות, ועל סמך עובדות אלה בונים לכם את הפוליסה, כך שהכסף מוכן מראש למקרים של טעויות אנוש מצדכם. הפרמיה החודשית עדיין תהיה זולה מאד ומשתלמת מאד לכל עובד ועובדת. מה שבטוח שכאשר רוכשים ביטוח אחריות מקצועית אז יכולים להיות נתונים בראש רגוע יותר ולדעת שהנכם מכוסים נגד כל סוגי התביעות שעלולות להגיע מצד הלקוחות. הללו אשר מתנהלים אל מול לקוחות רצוי להם לרכוש את  ביטוח זה כבר בעוד מועד ורק אז להתחיל להתנהל אל מול הלקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *