Browse By

פוליסת CGL – הגנה לכל איש עסקים

פוליסת CGL כפוליסה שמבטחת יצרנים, אנשי עסקים או בעלי מקצועות חופשיים מפני נזקים אפשריים ותביעות נגדם, היא פוליסה מאד הכרחית במיוחד בימים אלו בהם שור המסחר נמצא תחת תביעות רבות של לקוחות.

כדוגמא ליעילות ולנחיצות הרבה של פוליסת GCL ניתן לקחת כדוגמא אחת את מקצוע הרפואה. פוליסת GCL נחוצה למשל בייחוד עבור רופאים. האחריות המוטלת על כל העוסקים במקצוע הרפואה ידועה כאחריות הגבוהה ביותר כיוון שהם יכולים לדון אנשים לחיים או למוות.

רשלנות שנוצרת לעיתים בעולם הרפואה

לעיתים ללא כל כוונה תחילה וגם עם תפקוד מקצועי מושלם, לקוחות בייחוד בעולם הרפואה יכולים למצוא את עצמם מאוכזבים או טוענים לרשלנות, לכן פוליסת CGL תיצור עבור רופאים וצוותים רפואיים את ההגנה לה הם זקוקים.  לעיתים נעשות טעויות ואז מגיעות גם תביעות. לכן חשוב מאד להיות מבוטחים בביטוח מנהלים אשר מעניק את ההגנה והחסות הנדרשת ואף מונעת הפסד כספי העלול להגיע בגין אותם תביעות. כל בעל עסק וכל מנהל צריך לחפש את הביטוח הטוב ביותר עבורו, זה אשר יעניק לו את האפשרות להמשיך להתנהל בעבודתו בראש שקט וללא טרדות כלשהם.

ההגנה המונפקת באמצעות פוליסת ביטוח GPL

פוליסת CGL תגן בצורה מקיפה על כל איש מקצוע באשר הוא, במקרים של טענות מצד לקוחות וכן במקרים בהם מוצרים שיצאו לשוק והצרכנים השתמשו בהם עלולים להגיש תביעות על כך שניזוקו מהמוצר או מהשירות (אם באופן ישיר ואם בצורה עקיפה). בחודשים האחרונים הייתה התקשורת עדה לרשלנות ביצור מוצרי מזון ובעקבות כך לתביעות ייצוגיות וגם פרטיות של אזרחים כנגד הרשלנות. לתמונה זו יכולה להיכנס בצורה יעילה פוליסת CGL  וליצור מצב בטוח יותר וכיסוי של תשלומי פיצויים העלולים להגיע לעיתים גם לסכומים בלתי נתפסים. כיום כל היצרנים יהיו חייבים בהתאם לחוק לפצות לקוחות שיוכיחו כי נגרמו להם נזקים או עוגמת נפש משימוש או קבלת שירות מהיצרן או איש המקצוע. לכן פוליסת CGL זו הנותנת את ההגנה המרבית לאחר בחירה בסוכנות הביטוח הטובה והמהימנה ביותר תעניק גם את כל הכיסויים הכספיים וכן את ההגנה המשפטית לכל מצב מסוג זה.

כיסוי ביטוחי לראש שקט

בנוסף פוליסת CGL תבטח לא רק את המנהל הראשי של המוצר או ספציפית את איש המקצוע, אלא גם את כל האחראים השונים מתחתיו או תחת מרותו גם במקרים אלו החברה תוכל לדעת כי היא מכוסה ויכולה לעבוד בראש שקט ללא חרדות מגחמות או של אנשים או מצבים לא צפויים. ניתן בעצם לומר שכל ביטוח באשר הוא נועד על מנת להעניק הגנה וחסות כלשהי וטרם אשר בוחרים בביטוח מסוים מומלץ לברר אודות אותו ביטוח ולראות האם זהו הביטוח אשר יעניק עבורכם את החסות וההגנה שהנכם מחפשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *