Browse By

ביטוח נסיעות לחו"ל – אל תוותרו עליו

ביטוח נסיעות לחו"ל מקבל פופולריות מחודשת בשנים האחרונות, אך עדיין זוכה להתעלמות אצל מספר רב של טסים לחו״ל בכל שנה.

ביטוח נסיעות לחו"ל הינו למעשה משהו שאנו עושים ורוב הפעמים לא מקבלים את התמורה על ההשקעה הכספית במוצר זה. לכן, שלא כמו מוצר שאנו קונים במיטב כספנו ונהנים ממנו, ביטוח הנסיעות לחו״ל הינו דבר שאנו משלמים עליו כסף רב ואינו מספק לנו שום הנאה ממנו. עובדה זו גרמה לרבים בדור שלנו, שמחפשים הנאה מידית ולא שוקלים את הסיכונים הכרוכים בטיולים לחו״ל, לוותר על ביטוח נסיעות לחו"ל. ויתור על ביטוח נסיעות לחו"ל למעשה גורר את הסיכון הרב של תאונה בחו"ל בה במקרה הטוב ניאלץ לשלם באופן מלא על פינוי ושהייה בבית חולים בחו״ל, ובמקרה הרע לא נקבל טיפול רפואי הולם ומתאים לסטנדרט הרפואי לו אנו רגילים. במאמר זה נדגיש כמה ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב וננסה לשכנע אתכם בקניית ביטוח שכזה בנסיעתכם הבאה למדינה כלשהי.

ביטוח נסיעות לחו״ל- שינוי מנוסע לנוסע

ישנם ביטוחים פשוטים ביותר, המתאימים למדינות שמידת הסיכון בהן הוא נמוך מאוד ובשל כך עולים מעט מאוד ליום. ביטוח שעלותו נמוכה יחסית תלוי בנוסף בסגנון הטיול אותו אתה מחפש. אם אתה מעוניין בטיול אורבני של מספר ימים בעיר שאינה מאוימת ומסוכנת, ביטוח הנסיעות לחו"ל אותו תיקח יהיה סכום נמוך מאוד ולא יכביד על כיסך. לעומת זאת, ישנו ביטוח נסיעות לחו"ל אשר מתאים למטיילים אשר נוסעים ליעדים בעלי סיכון גבוה. נוסעים למדינות ערביות או למדינות עולם שלישי עלולים להיתקל במספר רב של גורמים וסיכונים אשר יכולים לפגוע בבריאותם וידרשו פינוי או טיפול במקום. לכן, ביטוחים למקומות שכוחי אל או מקומות המוגדרים כמסוכנים למסע עולים כסף רב יותר. כאמור, סוג הטיול גם הוא משפיע על מחיר ביטוח הנסיעות לחו"ל. ביטוח נסיעות לחו,ל עבור אדם המעוניין בפעילויות אקסטרים במהלך טיולו כמו קפיצת באנגי׳, טיולי ג׳יפים, או מסלולי טיול מסוכנים יחייבו תוספת תשלום נוספת, אשר כוללת גם פינוי מוסק בעת צרה וטיפול על ידי צוותים ישראלים ואירופאיים במקום.

חשיבות ביטוח נסיעות לחו"ל

הסכומים של ביטוחי הנסיעות לחו"ל נעים בין עשרות סנטים לדולרים בודדים ליום. לכן, כאשר אנו מצעים טיול קצר בעל מספר ימים ביטוח נסיעות לחו"ל לא יכביד על כיסנו ורבים מאתנו בסופו של יום בוחרים לעשות זאת. אלה הנוסעים לטיסות ארוכות, בעיקר משתחררים מהצבא, לעתים רבות זונחים את נושא הביטוח. מטיילים אלה זונחים את ביטוח הנסיעות לחו"ל עקב הזמן הממושך בו הם מטיילים בחו"ל- זמן הגורר תשלום כספי רב מאוד. בנוסף, מטיילים שכאלה זונחים את לקיחת ביטוח הנסיעות לחו"ל מחמת הסיבה שהם מרגישים כי הינם חזקים וצעירים ואם יקרה להם דבר זה או אחר יצליחו להיחלץ מהמצב בעצמם.

אנו ממליצים לכל אדם המתכנן טיול לחו"ל לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל ובמיוחד לאותם צעירים שנוסעים למוקמות שונים בעולם ומסתכנים בפעילויות אקסטרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *