Browse By

על מנת לשלב מפוטרים שהיו בכירים השמה בעבודה נדרשת

אם גם אתם מעוניינים במשרות בכירים השמה נדרשת.

שלא כמו עבודה מסוג אחר, בה הולכים לראיון על סמך פרסומים, במשרות של הבכירים, היוודע התקנים הפנויים ידוע למעטים, ולכן מי שרוצה מראש לעבוד כבכיר – טוב יעשה אם יפנה למשרד השמה אשר מתמחה במשרות בכירים. כשאתם מרואיינים במשרד המתמחה בשילוב בכירים בעבודה אתם יכולים להתקרב מאד למשרה בה חשקתם. להשתלב  בתוך משרת דרושים בכירים זוהי איננה פעולה פשוטה כלל וכלל, קבלת אנשים בכירים למקומות עבודה נעשית בדיוק מירבי על מנת לבחור את הטובים ביותר, את אלו אשר ימלאו את התפקיד על פי שביעות הרצון הנצרך ויעניקו מענה הולם, בשל כך נעשית הבחירה בקפידה כה רבה.

למי אנו מספקים מענה?

אנו מספקים מענה לכל מי שמעוניין לעבוד כבכיר. עבור בכירים השמה נדרשת כפי שפירטנו קודם לכן. על כן, אנו נותנים כתף לכל מי שמעוניים להיות בכיר ולהגיע למשרות מכובדות. בכך מעניקים למעשה קידום מסוים לכל אלו שאכן רוצים להתקדם בתחום זה. הקהל שלנו הוא משוחררי צבא ששירתו בתפקידים ניהוליים או פיקודיים בכירים, יוצאי אקדמיה שלמדו מקצועות כלכליים וניהוליים, וכן מנהלים לשעבר שפוטרו או התפטרו וכיום הם זקוקים שוב למשרות בכירים. אותם אנשים מדרגה גבוהה זוכים לקבל מקום המספק להם אפשרות לעבוד בתחום בכיר כפי זה אשר היו נוהגים לעבוד בו בעבר.

מהי רמת יעילות המענה שלנו?

המענה שלנו יעיל מאד, אנו מיד מבינים מי נמצא מולנו ואלו משרות עשויות להתאים לו. האם זה אומר שכל משרה שאנו נוקבים בשם שלה ובפרטים שלה אכן תהיה של המרואיין? לא. אבל זה אומר שבמידה והמרואיין  יתקבל לעבודה הוא לבטח ייתן שם עבודה באיכות טובה, לשביעות רצונם של מעסיקיו ושלו עצמו מהתפקיד. מדוע זה קורה? הודות למחקר מעמיק שאנו עושים על נתוניו של המרואיין והאישיות שלו, אשר מאפשרים לנו להחליט בקלות להיכן לשלוח אותו כך שרק טוב ייצא מהעבודה הזו באם יתקבל. רמת היעילות הניתנת מכך היא כה גבוהה ולכן משתדלים לבצע את הבחירה הנכונה ביותר והמתאימה ביותר.

אלו סוגי תפקידים מיועדים לבכירים?

עבור בכירים השמה נעשית לתפקידים כמו סמנכ"לים, מנכ"לים, סמנכ"לי כספים, מנהלי תפעול, ועוד. אנו מתאימים את התפקידים למרואיין ומאפשרים לו להכיר את המראיינים שלו בתוך פרק זמן קצר ביותר. אצלנו, גם בכירים שפוטרו או התפטרו בגילים מבוגרים זכו שוב לעבוד ולפלס לעצמם דרך עד לפנסיה! עבור בכירים השמה נדרשת בשביל לחזור לעבוד, אבל אצלנו זה הרבה יותר קל והרבה יותר יעיל מכמעט כל חברת השמה אחרת. כאן תוכלו למצוא את כל סוגי משרות הבכירים, ולהגשימן ביעילות ובקלות. מעסיקים שקיבלו עובדים דרכנו לרוב יצאו מרוצים. גם עובדים שנכנסו דרכנו למעגל העבודה העידו כי מדובר בעבודה שנושאת חן בעיניהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *