Browse By

משרות בכירים אטרקטיביות בהתאמה אישית

כל המחפש משרות בכירים יכול להירשם לכאן ואנו נסייע לו למצוא את העבודות המתאימות לו ביותר. אנו ערבים להצלחה שלכם כעובדים בכירים לעתיד, אבל בוודאי לא לקבלה. אנו נמצא עבורכם, בהתאם לנתונים שלכם ולציפיות שלכם, עבודה שעשויה להתאים לכם. יידרש ראיון, תידרש עמידה בציפיות המעסיקים. יחד עם זאת, מי שיתקבל לעבוד כנראה יתאים לעבודה אליה יתקבל. אחוז ההתאמה בין המשרה שלנו אליכם לבין ההצלחה בעבודה נחשב גבוה מאד על פי מחקרים שערכנו בקרב מרואיינים קודמים.

אלו סוגי משרות בכירים ישנן?

בדרך כלל מדובר על משרות כמו מנהלי תפעול" סמנכ"לים כספים, מנכ"לים וסמנכ"לים בפועל של ארגונים וחברות קטנות, וכד'. משרות אלו ניתנות לכל מרואיין ומרואיינת בהתאמה אישית לכישורים שלהם ולציפיות שלהם מן העבודה לעתיד לבוא.

אלו סוגי מרואיינים אנו מראיינים?

מנהלים לשעבר שפוטרו או התפטרו, חיילים משוחררים שעסקו בתפקיד ניהולי או פיקודי בכיר, אקדמאים שלמדו מקצוע ניהולי על סמכות, כמו למשל הנדסת תעשייה וניהול, וכד'. משרות בכירים בהן מעורבים מרואיינים שלנו זוכות, על פי רוב, להצלחה רבה מצדם. לכן, אם אתם רוצים גם להשיג עבודה שאתם אוהבים וגם עבודה שכנראה תתרמו בה רבות למשק ובפרט לחברה שתעבדו בה, טוב תעשו אם תפנו אלינו ואנו נסייע לכם למצוא את המשרה המתאימה לכם ביותר.

האם מדובר בתהליך ארוך?

בדרך כלל, התהליך דורש ראיונות חוזרים במספר חברות. ישנם מרואיינים שרבר בראיון הראשון התקבלו ובעבורם היה זה תהליך קצר, לעומת מרואיינים שעברו בין חברות ועבורם היה זה תהליך ארוך. בהשוואה לחברות משרות בכירים אחרות, כאן היעילות חוגגת, ורוב המרואיינים מצאו עבודה מהר.

האם יש סיכוי רב שתשוחזר המשרה אותה עזבנו מבחינת איכות וסוג התפקיד?

זה לא משהו שניתן להבטיח במאת האחוזים, אבל ניתן לדאוג שזה ישאף לכך או יהיה קרוב לכך. חלק מהמרואיינים מבקשים מיוזמתם לשנות את סגנון העבודה שלהם ולהחליף תפקיד, אבל אנו כמובן מתחשבים גם במרואיינים המבקשים להישאר במתכונת הקודמת, ואנו שואפים למצוא עבורם משרות שיהיו דומות ככל הניתן למשרות האחרונות בהן הועסקו.

למידע נוסף על משרות בכירים ניתן לפנות אלינו ואנו נספק לכם את כח מה שתצטרכו לדעת!

 

דרושים בכירים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *