Browse By

ביטוח עבודות קבלניות – בטיחות מעל הכל

עבודות קבלניות הינן עבודות אשר נעשות על ידי עובדים פשוטים של קבלן מסוים – מעסיק

אדם כלשהו, הנבחר על ידי מבקש העבודה, מעסיק תחתיו עובדים רבים שמייצרים את העבודה הנדרשת. ביטוח עבודות קבלניות הינו דבר חשוב ובעל ערך רב. עבודות קבלניות לרוב הינן עבודות שכרוך בהן סיכון רב וכוללות שימוש באמצעים ובטכניקות שדורשות הכשרה וניסיון. לשם כך, יש להעסיק עובדי קבלן מנוסים אשר מכירים את עבודתם בצורה טובה. אך למרות הניסיון הרב שיכולים לרכוש עובדי הקבלן תקלות ותאונות קורות לעובדים אלה לעתים תכופות יחסית. לכן, ביטוח עבודות קבלניות הינו ביטוח חשוב ביותר, הן למעסיק את הקבלן והן לקבלן שמעסיק תחתיו עובדים רבים.

ביטוח עבודות קבלניות תחילה נותן את השקט למבקש העבודה

בין אם אתה מעוניין לשפץ את ביתך הפרטי או שאתה מעוניין להרחיב את המפעל שלך תזדקק לקבלן שיבצע את עבודות הבנייה הרבות. בתור המעסיק של הקבלן גם עליך מוטלת האחריות לבטיחותם של עובדי הקבלן שמתחתיו. מעסיק של קבלן אשר לא בדק אם ישנו ביטוח עבודות קבלניות לגבי העבודה אותה הוא מבקש יכול גם הוא להיתבע במקרה של אסון במהלך העבודות. לכן, ראוי כי מעסיקי קבלן יבדקו וייבחנו את נושא ביטוח העבודות הקבלניות שאותן הם מבקשים לעשות ולא יקלו ראש בכך.

עובדת , משרד , אישה קוראת

להעניק לעובדים שקט נפשי יעלה את תפוקת העבודה

ביטוח עבודות קבלניות חשוב מאוד לקבלן המעסיק עובדים רבים

העסקת עובדים ללא ביטוח הינה עבירה על החוק והעונש על כך כבד. אנו שומעים לעתים תכופות מאוד לצערנו על תאונות עבודה במסגרת בניית מבנים גדולים. תאונות רבות נגרמות בעיסוק זה ולמרות שהקבלנים מנסים לשמור ככל האפשר על סביבה בטיחותית טעויות ותאונות יכולות לקרות. לשם כך, ביטוח עבודות קבלניות עשוי לכסות ולסייע לקבלן המעסיק את העובדים בפתרון קל ומהיר של התאונה בה הוא נתקל. תאונות אלו לרוב גוררות הוצאות כספיות רבות, ובעזרת ביטוח שכזה ניתן להוריד משמעותית את גובה ההוצאות לגבי תאונה זו או אחרת.

ביטוח עבודות קבלניות הוא הדבר הנכון ביותר עבור מעסיקים שמעוניינים לעבוד בצורה בטוחה ונוחה ובהתאם לחוק. ביטוח שכזה עשוי במידה רבה להקל רבות על הטיפול בתאונה הבאה שעלולה להתרחש ולא לפגוע כספית במעסיק בצורה משמעותית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *