Browse By

עוסקים בקבלנות? ביטוח עבודות קבלניות נועד בדיוק בשבילכם

כיום כידוע קיימים סוגי ביטוחים ופוליסות בתחומים רבים ומגוונים

בין אם מדובר בפוליסת לביטוח דירה, רכב, נסיעות, בריאות ועוד. בין היתר, אחד הביטוחים החשובים ביותר לאכולוסייה אשר נמצאת לרוב בסיכון בעת עבודתה, הינו ביטוח עובודת קבלניות. פוליסת ביטוח זה, מיועדת לביטוח של פרוייקטים לבניית מגורים, מסחר ותעשייה, שיפוצים, תשתית, כבישים, גשרים, מנהרות, עבודות חשמל, מסגרות ואלומיניום ועוד. למעשה, קהל היעד של ביטוח עבודות קבלניות הינו אנשים אשר עוסקים בעבודתן בבנייה או שיפוץ של מבנים ציבוריים. הפוליסה נונתנת מענה לכל הצרכים הביטוחיים של היזם או הקבלן המבצע את הפורייקט, אותו מכסה הביטוח. בין היתר, הביטוח מיועד לכיסוי עבודות הפרוייקט, החומרים והציוד, וכן את החבויות הנלוות לפעילות זו.
בנוסף לכך, ביטוח עבודות קבלניות מיועד גם לאנשים פרטיים העוסקים בבנייה או שיפוץ של רכושם הפרטי (ביתם הפרטי למשל). הביטוח מהווה כרשת ביטחון מקיפה, מקצועי ומאינה במהלך ביצוע עבודת הבנייה

גלגלי שיניים , אייקונים קטנים

כידוע, עבודות קבלניות טומנות בחובן סיכונים רבים בעת הבנייה או השיפוץ עצמם

שכן, ניתן להפצע בקלות מחומרים ומתקנים שונים או חס וחלילה לפול מגובה, כאשר לא משתמשים נכונה באמצעי בטיחות. ביטוח עבודות קבלניות למעשה שומר ומגן בדיוק מפני תאונות כאלה היכולות להתרחש במפתיע.

ביטוח עבודות קבלניות נועד לכסות את עלות ההקמה מחדש של הפרוייקט עצמו בתקופת בנייתו. הביטוח מכסה אבדן ונזק פיזי היכול להתרחש. עם זאת, פוליסת ביטוח עבודות קלבניות אינה מכסה נזק שעלול להגרם על ידי פריצה, גניבה, רעידת אדמה ונזקי טבע. שכן, במקרה של פריצה או גניבה למשל, זהו תפיקדן של חברות השמירה השומרות על הפרוייקט בזמן בנייתו.

תקופת ביטוח עבודות קבלניות נמשכת החל מהקמת הפרוייקט, מרגע המדידות והעלייה על הקרקע, ועד לרגע המסירה הסופית למזמין הפרוייקט. על כן, יש לשים לב שהתקופה הנכתבת בפוליסת הביטוח כוללת גם את תקופת ההקמה. גם אם היא עלולה לארוך מספר שנים. יתרה על כך, ניתן לכלול בתקופת הביטוח בפוליסה גם את עבודות תחזוקה או תיקונים, שמתבצעים גם לאחר מסירת הפרוייקט. סיום הביטוח יהיה בעת אחד האירועים הבאים: מסירת הפרוייקט למזמינו, תחילת השימוש בפורייקט, או התאריך הכתוב בפוליסה לסיום הביטוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *