Browse By

כל מה שצריך לדעת על ביטול או שינוי ביטוח נסיעות לחו"ל

כמה זה עולה? מהם האותיות הקטנות? ומה קורה אם אתם רוצים לבטל? ביטוח נסיעות לחו"ל

אז תיכננתם נסיעה לחו"ל, עשיתם חיסונים, חידשתם דרכונים, ביצעתם ביטוח נסיעות לחו"ל וביקשתם חופש מהעובדה. בסופו של דבר, ברגע האמת, קרתה תקלה כלשהי ונאלצם לבטל את הטיסה, להזיז את התאריכים או פשוט למצוא הצעה לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל משתלמת יותר. ובכן, וודאי תרצו להחזיר לעצמכם את כספי הפוליסה חזרה. דעו שהדבר הרבה פחות מסובך ממה שאתם חושבים לעצמכם.

פוליסת ביטוח נסיעות

אם כך, חברות רבות המציעות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשרות תקופת שינויים וביטולים בהתאם לצורכי החברה. כך למשל, תוכלו למצוא חברות ביטוח אשר מאפשרות תקופת שינויים וביטולים של עד שבועיים טרם מועד הנסיעה, וחברות רבות אשר מאפשרות אפילו ברגע האחרון לפני שאתם עולים על המטוס. עם זאת, החברה יכולה לדרוש כספי פיצויים על שינוי או ביטול הפוליסה, למרות שסיבת הדחייה או הביטול אינה רלוננטית, שכן מדובר בחוזה אשר נחתם מראש.

ביטול פוליסה

במצבים מסוימים כאשר חברת הביטוח מחליטה על ביטול הפוליסה, ההחזר הכספי יהיה על החברה עצמה. עם זאת, על חברת הביטוח ליידע בזמן המתאים את המבוטח, וכן אינה יכולה לעשות זאת לאחר יציאתו מהארץ. מצבים כאלה לרוב מתרחשים כאשר המבוטח אינו מצליח לעמוד בתשלומי הפוליסה, שינוי לרעה במצבו הבריאותי או שינוי במצבה של מדינת היעד אליה הוא מתכנן לנסוע.

ביטוח נסיעות לחו''ל

מהם השיקולים של חברות הביטוח?

בהתחשב לשינויים קלים בסעיפי הפוליסה, בין היתר שינוי התאריכים בהם תשהו בחו"ל העניין הוא קצת שונה. שכן, חברות הביטוח מודעות לכך שאנשים רבים מתחרטים על זמני הטיסות שלהם, או שמא צצים להם מקרים בלתי צפויים המצריכים מהם לשנות ולהזיז את מועדי הטיסות או היעדים. אם כן, כאשר תרצו לקצר את שהותכם בחו"ל במספר ימים, תוכלו לדרוש מחברת היבטוח החזר חלקי עבור אותם ימים בהם תשהו כבר בארץ.

תחשבו טוב גם לפני שאתם מבצעים ביטוח לחו"ל וגם לפני שאתם מבטלים

לסיום, דעו כי אמנם ביטול ביטוח נסיעות לחו"ל נשמע פשוט וקל, אין הדבר תקף לכלל חברות המבצעות ביטוח נסיעות לחו"ל. שכן, כל חברה רשאית לבחור את התנאים האופטימליים לה בכל הנוגע לביטול או שינוי בתנאי הפוליסה. לשם כך, כאשר אתם מתכננים נסיעה לחו"ל, בדקו והשוו בין חברות הביטוח השונות, על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם את פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל המשתלמת ביותר עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *