Browse By

ביטוח אחריות מקצועי – השקט הנפשי שלך

כולנו קונים את הפריטים איתם בהם אנו משתמשים יום יום בסכומי כסף רבים מאוד. מהמקרר הביתי ועד למכונת הכביסה, אנו ממש מרגישים תלויים במוצרים אלה והם מהווים את אורח החיים הנוח והנעים בשבילנו.

אך מה קורה כאשר מוצר שכזה מתקלקל? נכון שכמעט על כל מוצר בשוק אנו מקבלים ביטוח אחריות מקצועי מהחברה ממנה קנינו את המוצר. מטרתו שלביטוח אחריות מקצועי שכזה היא לסייע לנו במהרה ובצורה מקצועית כאשר מוצר כלשהו נפגע בביתנו ואנו מעוניינים בפתרון מהיר איכותי וללא עלות כספית רבה. לאחר כשנה בדרך כלל נגמרת התקופה של ביטוח אחריות מקצועי עבור המוצר שלכם, ובדיוק בגלל זה החברה שלנו כמה – לאפשר לכם ביטוח אחריו מקצועי עבור מוצרים שונים לכל החיים.

ביטוח אחריות מקצועי מורכב מכמה דברים שיש לתת עליהם את הדגש. תחילה ביטוח אחריות מקצועי משרה אווירת רוגע אצל בעל המוצר

אוויר רוגע זו היא חשובה ביותר עבורנו, ואנו רוצים שכל לקוחותינו ידעו כי בעת צרה כלשהי עם המוצר שאנו מבטחים אנו מבטחים כי נתקן אותו במהירות האפשרית, ובינתיים, כשאנו מתקנים את המוצר בצורה מקצועית, אנו נספק לכם מוצר דומה שיחליף את המוצר שהתקלקל. אנו יודעים שבמשק הבית מוצר כמו מדיח כלים, מקרר או מכונת כביסה הינו מוצר שקשה מאוד להסתדר בלעדיו, ולכן, כל מנת לאפשר ללקוחותינו את השירות המקסימלית, נספק את המוצר המחליף שיעזור לכם להמשיך בניהול משק בית תקין.

ביטוח, ביטוחים

בחירת ביטוח נכון בשביל השקט הנפשי

בנוסף, ביטוח אחריות מקצועית אצלנו מהווה את המקום המושלם לתיקון עבור המוצרים השונים שלכם. אנו עובדים עם אנשים מקצוע מהמעלה הראשונה, אשר מוסמכים מאוד בתחומם ודואגים לכך שהוצר יתוקן במהירות האפשרית. אנו מאמינים כי תקלה במוצר קשורה למגוון דברים, ולכן אנו דואגים לכך שהמוצר אותו אתם מביאים לנו לחברה עובר טיפול מקיף ונבדק במספר רב של פרמטרים. כאמור, כאשר אנו בודקים את המוצר במספר רב של פרמטרים רנו מונעים תקלות עתידיות אפשריות או תקלות שונות שקרו עקב הבעיה הספציפית במוצר.

כמובן, שלאורך כל הזמן בו המוצר נשאר אצלנו בחרה אנו מעדכנים אתכם באופן תדיר על הבעיות במוצר ועל התיקון אותו אנו מחליטים לבצע במוצר. לאחר החלטה סופית לגבי התיקון אנו ננסח הצעת מחיר ובור לקוחות תוכלו לבחור אם לתקן במחיר שאותו אנו מציעים או שאתם מעדיפים לקנות מוצר חדש אחר. גם בקנייה המוצר החדש נשמח ללוות אתכם בדרך אליו ולהמליץ לכם על המוצרים הטובים ביותר במשק כעת. בנוסף להכוונה, נשמח לספק לכם מוצרים יד 2 אשר תוקנו אצלנו, וכלקוחות החברה תוכלו לרכוש אותם במחיר מוזל מאוד ומשתלם ביותר.

ביטוח אחריות מקצועי אצלנו הוא השקט הנפשי שלך ואנו נדאג לכך שהביטוח אצלנו יספק לך את ההגנה במושלמת עבור המוצרים הביתיים שלך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *