Browse By

דרושים בכירים למשרות אטרקטיביות: פרטים כאן

אם גם אתם מעוניינים לחזור לשוק העבודה למרות שכבר הייתם בכירים והגעתם לגיל מבוגר, אף פעם אל תגידו לעצמכם "לא".

בחברה זו משתלבים בכירים לשעבר, חלקם בגילים מבוגרים, בחזרה בשוק העבודה, ונהנים מהישארות בה עד הפנסיה. על כן, כאשר אתם עומדים בפני שוקת שבורה, אל תסתכלו על הגיל, פשוט בחרו נכון את חברת ההשמה שלכם וצעדו לעבר המסלול הנכון.

משרות ניהול ואדמיניסטרציה

אחת המשרות החמות שלנו היא משרת ניהול, אדמיניסטרציה או שניהם יחד. אם, למשל, אדם הגיע ממשימה בה הוא היה בעל העסק, או אפילו תפקד כמנכ"ל או סמנכ"ל של עובדים, ואם אדם אחר הגיע ממעמד שהוא מנהל לוגיסטי ותפעולי בחברה, שניהם נחשבים לבכירים ושניהם נחשבים למנהלים, אך בעלי תפקידים אחרים. במסגרת מודעות דרושים בכירים שאנו מפרסמים, אנו פונים לשני סוגי המנהלים הללו ומוצאים עבורם את המשרה הנחשקת ביותר.

משרות ניהול מכירה

סוג נוסף של מנהל הוא מנהל המכירה. דרושים בכירים שידעו לתפעל מערך מכירות. הידע הנדרש הוא גם ידע בניהול מעשי וגם ידע במכירות. מדוע ידע בניהול מעשי? כדי שתוכלו לומר למוכרנים שלכם מה לעשות על מנת שיצאו לפועל כמה שיותר מכירות באופן יעיל. מדוע ידע במכירות? משום שבמידה והמוכרנים כולם לא יצליחו למכור, תקחו אתם את המושכות ותצילו את החברה בה אתם עובדים. לכן, אם מכירות וגם ניהול זה בנפשכם, אנו נסייע לכם למצוא משרת בכירים בתחום זה.

מבוגרים ובכירים צעירים כאחד מצאו אצלנו עבודה מאז ומתמיד

בין אם מדובר בבוגרי, מוסמכי ודוקטורי אוניברסיטאות שכיוונו גבוה, בין אם מדובר בבוגרי מכללות שחיפשו משרות ניהול במה שהם למדו ובין אם מדובר במנהלים מבוגרים בפועל – שכיום נותרו מחוץ למעגל העבודה, מודעות דרושים בכירים שלנו סייעו להם מאז ומעולם. אנו משתדלים למצוא עבודה לכל מי שמעוניין להיות מנהל ונמצא מתאים לכך, ולכל מי שהיה בעברו מנהל. נכון, ישנם יוצאים מן הכלל, ולכן לא כל מי שמבקש – יקבל, אך במקרים רבים מנהלים בשאיפה, או מנהלים לשעבר מצליחים להשתלב באמצעותנו במעגל העבודה במשרות המתאימות להם. פנו גם אתם אלינו, קראו מודעות דרושים בכירים מטעמנו ואולי תזכו גם אתם במשרה נחשקת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *