Browse By

ביטוח שוק ההון | מידע שימושי

מהפכת האינטרנט הכניסה לחיינו הרבה דברים טובים והרבה דברים רעים. בין היתרונות המובהקים של האינטרנט ניתן למצוא כמעט את כל המידע שאנחנו זקוקים לו במהירות ובקלות.

אולי בגלל שהכל זמין לנו אנחנו מוכנים יותר ויותר לקחת סיכונים ולנסות למנף את הפוטנציאל של ההשקעות שלנו. עם זאת, לא לעולם חוסן ולכן אנחנו צריכים לדאוג לביטוח שישמור עלינו. כאשר מדובר על השקעות בשוק ההון, הצורך בביטוח אחריות מקצועית גדל פי כמה. למה? אתם שואלים. מיד נפרט.

סיבה ראשונה לדאוג לביטוח אחריות מקצועית כאשר עוסקים בשוק ההון

אין לנו שליטה על הכל. המושג הזה נכון באופן רוחבי לגבי החיים בכלל ונכון באופן ספציפי לסוגית שוק ההון. מדובר על עולם הפכפך מאוד אשר יכול להשתנות באופן מפתיע ובלתי צפוי. אנחנו יכולים לכל היותר לשלוט במעשים שלנו ולבצע את ההשקעות הכי טובות בזמן נתון אבל אין לנו שליטה לאן ילך השוק. מאחר ואין לנו שליטה על השוק, אנחנו צריכים לדאוג לביטוח אחריות מקצועית. באופן זה, גם אם לקוח יפגע בשל סטיות בשוק שאינן בשליטתנו, יהיה ביטוח שישמור עלינו.

סיבה שניה לדאוג לביטוח אחריות מקצועית כאשר עוסקים בשוק ההון

עומס יוצר טעויות. לא סתם נאמר "אני רק בן אדם". אנחנו לא מכונות (אם כי גם במקרה של מכונה יש טעויות ודברים שמשתבשים) ולכן גם אם אנחנו עושים הכי טוב שאנחנו יכולים, יכול להיות מצב שבו נעשה טעויות בהשקעות שלנו ויהיה להן מחיר גבוה מאוד. על מנת לשמור על עצמנו ולא להגיע למצב שתובעים אותנו ואנחנו יורדים מנכסינו, עלינו לדאוג לביטוח אחריות מקצועית. באופן זה, גם אם ניגרר להליכים משפטיים, יהיה לנו גוף ביטוחי שישמור עלינו.

סיבה שלישית לדאוג לביטוח אחריות מקצועית כאשר עוסקים בשוק ההון

לישון טוב בלילה. גם שכירים או עצמאיים וגם אם אנחנו יודעים לעבוד ביעילות שיא, יש תמיד את החשש של "מה יקרה כשלא נוכל לעבוד באותה יעילות". על מנת להימנע ממצבים כאלה שאנחנו חיים בחרדות ולא ישנים בלילה מחשש שאולי עשינו טעויות, כדאי שנדאג לביטוח אחריות מקצועית ואז הכל הופך פשוט יותר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *