Browse By

ביטוח נסיעות לחו״ל – בחירה חכמה

תחום הנסיעות לחו״ל צבר תאוצה רבה בשנים האחרונות עקב טיסות זולות ומהירות ליעדים רבים ומגוונים בעולם. כיום, כמעט כל אזרח בישראל מהמעמד הבינוני ומעלה טס לחו״ל לפחות פעם אחת בשנתיים.

התפתחות זו של תום הנסיעות לחו״ל היא מעניינת במספר מישורים, אך המישור החשוב ביותר שיש לשים דגש עליו בתחום זה הוא ביטוח הנסיעות לחו״ל. נראה היום כי ישנה מגמה שגורמת לישראלים רבים לוותר על ביטוח נסיעות לחו״ל מכמה וכמה סיבות שנעמוד עליהן בהמשך. מגמה זו היא מגמה מסוכנת וראוי להילחם בה ולחנך את הציבור הישראלי לרכישת ביטוח נסיעות לחו״ל.

ביטוח נסיעות לחו״ל חשוב לנוסעים לחו״ל מכמה סיבות עיקריות. תחילה, ביטוח נסיעות לחו״ל מאפשר לטסים לחו״ל את הדרך להתמודד עם מצבי מצוקה ומחלה במדינות זרות. רבים חושבים כי מצבי מצוקה ומחלה הינם מצבים קיצוניים אשר הם בטוחים כי אינם יחוו אותם בעת הנסיעה לחו״ל, אך זוהי מחשב צרה ואינה נכונה. מצבי מצוקה בחו״ל יכולים להיות מצבים פשוטים יחסית, כמו דלקת לא נעימה שחטפת בטיול או שריטה ממוט חלוד, אשר דורת ממך לעשות בדחיפות חיסון טטנוס. מקרים כאלה ועוד רבים עלולים לקרות לנו העת השהייה בחו״ל ובאם יש בידינו ביטוח נסיעות לחו״ל אנו יכולים להתמודד עימם בקלות ובמהירות, תוך כדי מינימום סיבוך.

מה גם שביטוח נסיעות חינם לחו״ל מספק לנו בתור תיירים במדינה את הכיסוי לעלויות הכספיות שהטיפול בנו דורש. בעת מצב מצוקה אנו נאלצים להגיע לבתי חולים או מרפאות במדינה זרה ולקבל מהם את הטיפול הראוי לבעיה אתה הגענו. ביטוח הנסיעות לחו״ל בדרך כלל מכסה את רוב העלות הכספית הגבוהה אשר נגררת ממתן הטיפול הרפואי במדינה זרה ומסייע לנו להגיע ולסיים את הטיפול במינימום הוצאות. דבר נוסף שראוי להזכיר הוא שביטוח הנסיעות לחו״ל דואג לנו כתיירים במדינה להגיע לאזור רפואי שהינו מאושר ונדבק על ידי החברה, ולכן עליו אנו יכולים לסמוך. חשוב לזכרו כי במדינות רבות תחום הרפואה אינו מתקדם כמו במדינות מערביות, וראיו להגיע למרכז שנותן שירותים רפואיים ברמה גבוהה, פן לא יזהו את הבעיה הרפואית שלך או אף תיפגע יותר במהלך הטיפול מאשר בתאונה עצמה.

בתחילת הקטע דיברנו על המגמה של הישראלים להימנע מביטוח נסיעות לחו״ל. מגמה זו נובעת בעיקר מהישראליות שבנו, מהעובדה שאנו בטוחים כי לא ניתקל במצבים חמורים במהלך הטיול וגם אם כן נוכל להיחלץ מהם בכוחות עצמנו. אך יש לשים דגש רב ולעיין בעיתוני העבר ולהבין כי רבים מהמצבים הקיצוניים בהם נתקלו הישראלים בחו״ל לא היו נפתרים בצורה טובה אלמלא היה בידיהם ביטוח נסיעות לחו״ל. כך לדוגמא, כיום רבים הנוסעים לטיול בחו״ל של אחרי צבא דווקא כן דואגים לעצמם לביטוח נסיעות לחו״ל עקב האסונות הרבים שאנו שומעים עליהם ביעדים הרחוקים, אשר המטיילים נעזרו רבות בצוותי ההצלה הישראלים.

לסיכום, אנו ממליצים לכם בנסיעתכם הבא לרכוש ביטוח נסיעות לחו״ל, עבור סכום פעוט תוכלו ליהנות מבטיחות במהלך הטיול שלכם ולהיות שקטים לגבי כל מצב שלא תיתקלו בו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *