Browse By

טיפים לביטוח בחול – ההבדל בין החברות הגדולות

אין ספק כי בשנים האחרונות אנו רואים מגמת עלייה בכל הנוגע לנסיעות לחו"ל. מרבית הישראלים אוהבים לנפוש ולטייל במדינות זרות בעולם, וחלקם אפילו עושים זאת על בסיס קבוע.

אחד האלמנטים אשר הולכים יד ביד עם הזמנת חופשה בחול, הוא כמובן ביטוח נסיעות לחו"ל, שהיום נהפך לדבר שבשגרה, וניתן לרכוש אותו בשלל חברות רלוונטיות.

אז לפני שאתם מתכננים לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל, הנה מספר טיפים חשובים שיש לקחת בחשבון:

הראשון הוא לרכוש את הביטוח לפני היציאה מהארץ. לשם רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל יש צורך בהצהרת בריאות וטפסים כאלה ואחרים. על כן, במידה ותרצו להזמין את הביטוח לאחר יציאתכם מהארץ, זאת תיהיה משימה קצת יותר קשה ומסובכת.

השני הוא מצב רפואי. במידה ורכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל, ואחרי הרכישה חל שינוי במצבכם הבריאותי, מומלץ ואף חשוב לדווח על כך לחברת הביטוח על מנת שתתאים לכם ביטוח נסיעות ייחודי עבורכם, בהתאם למצבכם הבריאותי החדש.

השלישי הוא סוג הטיול או החופשה בחו"ל. כידוע, חלקנו אוהבים את החופשות שלנו בסתלבט על החוף, חלקנו אוהבים את אירופה הקלאסית וחלקנו אוהבים לטייל במדינות עולם שלישי ולבצע אטרקציות אקסטרימיות. לפיכך, ראוי להתאים את סוג הביטוח לסוג הטיול אותו אתם מתכננים. כך למשל, במידה ואתם מעוניינים לנסוע למדינה בה יש לעיתים אסונות טבע, עליכם לוודא בפוליסת הביטוח את קיומו של סעיף איתור והצלה. כך תבטיחו לעצמכם שקט נפשי רב יותר.

הרביעי הוא – בדקו את כלל הסעיפים בפוליסת הביטוח טרם רכישתה. עליכם להיות מודעים לכלל הכיסויים והתנאים, כך שבמקרה של תאונה חלילה – לא תיהיו מופתעים.

החמישי והחשוב ביותר הוא – שירות הלקוחות. כאשר רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, חשוב ששירות הלקוחות של חברת הביטוח יספק מענה עבורכם במשך 24/7. כאשר אתם שוהים בחו"ל, השעות שונות כמובן, ועל כן, במקרים דחופים מוקד שירות לקוחות הפועל 24/7 יכול להציל את חייכם ולתרום לכם רבות.

מעבר לטיפים, חשוב לבדוק את שלל פוליסות הביטוח שמציעות החברות השונות, על מנת למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר עבורכם. כיום, חברות אשראי רבות חברו לשיתופי פעולה עם חברות המספקות ביטוח נסיעות לחו"ל, ומעניקות הטבות שונות ושוות ללקוחותיהם.

חוף

ליהנות משקט נפשי

אם כן, לפניכם הסבר קצרצר על חברות המספקת ביטוח או הטבות לביטוח נסיעות לחו"ל:

ישראכרט – חברת ישראכרט עובדת בשיתוף חברת AIG בכל הנוגע לביטוח נסיעות לחו"ל. כך, במידה ואתם מחזיקים בכרטיסי אשראי בינלאומיים, כרטיסי פלטינה או כרטיסי קורפורייט בתוקף, תוכלו לקבל הטבות רבות בנוגע לפוליסת הביטוח. אחת ההטבות הינה חמישה ימי ביטוח חינם ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לכל תקופת הנסיעה. בנוסף, במידה ותרכשו ביטוח דרך אתר האינטרנט תוכלו להנות מ15% הטבה על הרובד הראשי, לרוכשים תופסת ימי ביטוח והטבות נוספות כמו כיסוי כבודה, קיצור נסיעה, ביטול נסיעה, ביטוח תאונות אישיות ועוד.

ויזה – לקוחות ויזה כאל? תשמחו לדעת כי ישנן הטבות עבורכם בנוגע לביטוח נסיעות לחו"ל. חבר כאל עובדת בשיתוף חברת הביטוח הראל, ומציעה לרוכשים ביטוח נסיעות לחול הטבות כמו: חמישה ימים ראשונים חינם על רובד הבסיס, הכולל כיסוי להוצאות רפואיות בחו"ל והחזר הוצאות מיוחדות בסכום כולל של עד 2,500,000$, חמישה ימים ראשונים חינם עבור ביטוח הכבודה, והטבה נוספת המתייחסת ליום השישי עד העשירי ומעניקה 10 אחוז הנחה לביטוח לרובד הבסיס והרחבה לכבודה.

טיסה

פספורט קארד – במקרה הזה מדובר בסוג קצת שונה של ביטוח נסיעות לחו"ל. לא מדובר בחברת אשראי שחברה לחברת ביטוח, אלא בחברה עצמאית שעוסקת אך ורק בביטוח נסיעות לחו"ל. השיטה של פספורט קארד היא פשוטה למדי: רוכשים פוליסת ביטוח, מגיעים לנתבג, ומקבלים שם את הכרטיס המגנטי של הביטוח. כך במידה של מחלה, תאונה, איבוד כבודה או כל דבר אחר המתקשר לביטוח נסיעות לחו"ל, תוכלו להתקשר למספר הנמצא על גבי הכרטיס, ותוך שניות הכרטיס המגנטי שלכם ייטען בכסף שיכסה לכם את ההוצאות. כך למעשה, אתם לא צריכים להוציא את הכספים הללו מכיסכם הפרטי ולחכות להחזר שיכול לקחת גם כמה חודשים.

הפניקס – פוליסת הביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס, מעניקה מענה והגנה לכלל מבוטחיה, בכל מקרה של אירועים רפואיים בחול, אובדן / גניבות ציוד, ועוד. הרובד הבסיסי של הביטוח של הפניקס יעניק לכם בין היתר כיוסי להוצאות רפואיות בחו"ל על סך של עד 5,000,000$, איתור וחילוץ, הטסה רפואית לישראל, פינוי אווירי ממקום האירוע ועד לבית חולים קרוב, הוצאות העברה ברכב יבשתי, הוצאות רפואיות בגין אשפוז בחו"ל, הוצאות רפואיות, טיפולי חירום לשיניים, הוצאות כלפי חברות צד שלישי, הריון עד שבוע 12 שאובחן בישראל, ועוד. כמו כן תוכלו לרכוש את הפוליסה המורחבת ולקבל שלל הטבות וכיסויים שווים ומשתלמים.

הראל – חברת הביטוח הגדולה והמוכרת בישראל, אשר מציעה פוליסת ביטוח נסיעות לחול משתלמת במיוחד. חברת הראל מציעה פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל המותאמות בדיוק לסוג הנסיעה, ולמצבו הבריאותי של הרוכש אותה, תוך דגש רחב על מקצועיות ושירות ללא פשרות. בנוסף לכך, לחברת הראל ישנם קשרים רבים בינלאומיים עם טובי הרופאים והמוסדות הרפואיים בעולם, כך שלא משנה היכן תצטרכו לעשות שימוש בפוליסה – יהיה שם מישהו בשבילכם.
אלה המחזיקים בדרכון First Class, יוכלו להנות מכיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל של עד 2,5000,000$, פינוי אווירי, יבשתי וימי ממקום האירוע לבית חולים קרוב, ועוד.
אלה המחזיקים בדרכון פרימיום יוכלו להנות מכיסוי הוצאות רפואיות של עד 2,500,000$, כיסוי הוצאות בגין מצב רפואי קודם עד ל-400,000$, והטסה רפואית מחו"ל לישראל.

כלל – חברת ביטוח נוספת המספקת ביטוח נסיעות לחו"ל. חברת כלל הינה חברה וותיקה ומקצועית בתחום הביטוח ומעניקה ללקוחותיה את הטוב ביותר, כאשר הדבר נוגע לנסיעות לחול, על מנת שיוכלו לנסוע בראש שקט. בפוליסת הביטוח של כלל, תוכלו להנות מגבול אחריות מרבי של 1,500,000$, כיסוי הוצאות על אשפוז והטסה לארץ, פינוי אווירי או ימי ממקום האירוע לבית חולים קרוב, טיפולי חירום בשיניים (עד 600$), שהייה נוספת בחו"ל של המבוטח עד 100$ ליום, שינוי מועד הטיסה של המבוטח עד 1500$ ועוד.
בנוסף, ישנם כיסויים המומלצים לרכישה לכל נסיעה באשר היא, ומהווים למעשה את הרובד הבסיסי ביותר של ביטוח נסיעות לחו"ל:

  • איתור חיפוש וחילוץ – איתור חיפוש וחילוץ – עד גבול אחריות מרבי של 200,000$
  • חבות כלפי צד שלישי – עד גבול אחריות מרבי של 150,000$
  • ביטול נסיעה – החזר הוצאות בגין ביטול נסיעה – עד גבול אחריות מרבי של 7,000$
  • קיצור נסיעה – החזר הוצאות בגין קיצור נסיעה – עד גבול אחריות מרבי של 8,000$
  • מטען (כבודה) –אבדן או גניבה – עד גבול אחריות מרבי של 2,000$

כמו כן, גם בחברת כלל תוכלו למצוא פוליסות מותאמות אישית בדיוק על פי הצרכים שלכם, ומצבכם הבריאותי.

לסיום, במידה ואתם מתכננים נסיעה לחו"ל בזמן הקרוב, חשוב שתבדקו את כלל החברות המציעות פוליסות ביטוח נסיעות, ודאגו שאתם בוחרים את החברה המתאימה ביותר עבורכם. זכרו – חברה המתאימה לאחד לא בטוח מתאימה לאחר – כל אחד ואופי הטיול שלו, והשיקולים המועדפים עליו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *