Browse By

רואי חשבון – יש לנו בשורה בשבילכם

עדיין מבזבזים זמן על איסוף חשבוניות מהלקוחות שלכם? הגיע הזמן להתקדם. ארכיון חשבוניות דיגיטלי יעשה לכם סדר, עם פתרון שחוסך מקום, התעסקות והרבה כאב ראש

כל רואה חשבון נדרש לאסוף, לעבד ולנתח כמויות מידע גדולות, ולכן בעבר משרדיהם של רואי חשבון היו גדושים בקלסרים עמוסי ניירת. מאחר שאת החשבוניות והקבלות הם היו אמורים לקבל מהלקוחות עצמם, נוצר גם מצב של "מרדף" בלתי פוסק אחר לקוחות במטרה לקבל את הניירת במועד הרלוונטי. התהליך הזה גזל זמן רב מרואי חשבון, ומטבע הדברים הוביל גם לאי נוחות. וזה עוד לפני שהתייחסנו לתהליך של איתור חשבונית ספציפית, שעבורה היה עליהם להשקיע גם בתיוק שהוא תהליך מורכב לכשעצמו. 

משקיעים בעבודה ולא בארכיון

ארכיון חשבוניות דיגיטלי מאפשר לרואי חשבון להתנהל נכון יותר, ולהשקיע בזמן בלקוחות במקום באיסוף ושמירה על ניירת. ניהול ארכיון דיגיטלי מאפשר ללקוחות וגם לכם לסרוק ולתייק כל מסמך שיש לו העתק קשיח, ולשמור אותו בקלות ובמהירות במקום אחד. רוצים לחסוך זמן לעצמכם וגם ללקוחות? עם ארכיון חשבוניות דיגיטלי זה הכי פשוט שיש. מבקשים מהלקוחות לסרוק את הקבלות או החשבוניות שאתם זקוקים להן, ויכולים לקבל גישה לכל הניירת בלחיצת כפתור.

עבורם, המהלך הזה מייתר את הצורך להגיע אליכם בקביעות כדי למסור ניירת. עבורכם, ניהול ארכיון דיגיטלי מאפשר שליטה טובה יותר בכל המסמכים, סדר ויכולת לדעת בכל רגע מה קורה. בלי לחשוש שחשבוניות הלכה לאיבוד או שהם שכחו להעביר את המעטפה בזמן. צריכים להעביר את המסמכים שלהם הלאה? יש לכם תיקייה מוכנה שניתן להדפיס או לשלוח בכל רגע. ואם אתם זקוקים לחשבונית ישנה, אין פשוט מזה.

ניהול ארכיון חשבוניות דיגיטלי לעסקים יעילים יותר

ממשיכים לעבוד כרגיל, גם מרחוק

בעידן של היום, ובייחוד בשנה האחרונה, יותר ויותר עסקים עוברים לעבודה מרחוק. כנראה שגם הלקוחות שלכם וגם אתם בעצמכם, כבר מצאתם את עצמכם עובדים מחוץ למשרד יותר מפעם אחת. אבל מה קורה כשצריך לשלוף חשבונית במהירות אפילו כשאתם מרוחקים משולחן העבודה? עם ארכיון חשבוניות דיגיטלי, ממש לא צריך לשבור את הראש. אתם יכולים להיכנס אליו בקלות ובאופן מאובטח מכל מקום, ולקבל גישה לכל המידע שאתם זקוקים לו.

אין ספק שמי שרוצה להשתדרג, עושה הכול על מנת להיפרד לשלום מקלסרים גדולים ותלות בניירת. וכשמדובר ברואי חשבון, שצריכים תמיד להישאר עם אצבע על הדופק, ניהול ארכיון דיגיטלי הוא הפתרון המוביל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *