Browse By

ביטוח מקצועי – בסיס להכל

כל טעות היא שיעור ולכן לא נכון להסתכל על טעויות כמשהו שהוא שלילי, אלא להיפך.

מכל טעות שעושים לומדים משהו. נכון, לפעמים טעויות יכולות להיות הרסניות והרות גורל אבל מי שלא מנסה לא טועה ולא לומד. אי אפשר להיות במסגרת של תנאי מעבדה לאורך זמן ולכן בסופו של דבר עושים טעויות.

למי ביטוח מקצועי מתאים?

לאנשי מקצוע כמו רופאים, רואי חשבון ועורכי דין, הטעויות שהם עלולים לעשות ואפילו עושים בסופו של דבר יכולות להיות טעויות בחזקה של דיני נפשות. אין מה לעשות, ככל שעוסקים בתחומים קשים יותר כך צריך לדאוג לכך שיהיה ביטוח מקצועי משום שאי אפשר להימנע מטעויות ואז במקום שעל כל תביעה שתגיע אותו איש מקצוע יאלץ לשבת ולהתחיל להסביר את עצמו ולהתמודד באופן ישיר עם התביעה, יש את הביטוח מקצועי אשר יטפל בנושא. מדובר על תחום מאוד מפותח אשר מה שהוא עושה זה בדיוק מה שצריך כדי לתת לאנשי המקצוע את הביטחון שהם צריכים כדי להצליח לעבוד. אם לא נותנים לה גיבוי והם יודעים שיש להם ביטוח מקצועי ככל ויתבעו, הם יהיו לעיתים פחדנים מדיי ולא ייקחו תיקים או שלא יהיו מונעים מהמניעים הנכונים באמת על מנת להביא לכך שהטיפול יהיה ראוי ושלם.

הביטוח- כגיבוי הכרחי

ברגע שהם יודעים שיש להם את הגיבוי של הביטוח, הכל הופך לפשוט יותר, הם יודעים שהם יכולים לפעול במלוא המקצועיות ואם משהו לא יסתדר וחס וחלילה הם יתבעו, יהיה את המסגרת של הביטוח מקצועי שתדאג להם. עם זאת, חשוב לציין שהביטוח המקצועי הרבה פעמים מסיר מעצמו אחריות למעשים שנעשו בזדון או ברשלנות חמורה. כלומר, הביטוח מוכן לקחת על עצמו אחריות בכל הקשור לטעויות שאנשי מקצוע עשו אבל כל עוד מדובר על טעויות שהן בגבול הסביר של הטעויות ולא טעויות אשר בקלות היה ניתן למנוע אותן אם איש המקצוע היה לוקח את עצמו קצת יותר ברצינות. אין דבר יותר מתסכל מאיש מקצוע שלא עושה את עבודתו כמו שצריך ואז בשיא חוצפתו טוען להפעלת הביטוח מקצועי. זה לא אתי ולא מקובל.

היתרונות של ביטוח מקצועי

ביטוח מקצועי הוא מבין הביטוחים הטובים ביותר שקיימים, זהו ביטוח אשר מעניק אחריות מלאה וכיסוי נגד מקרים שונים, הללו אשר יש להם ביטוח מקצועי יכולים להיות רגועים שישנו ביטוח שמעניק להם כיסוי מלא נגד מצבים של תביעות.אלו העובדים במקצועות חופשיים- כלומר מקצועות המתנהלים אל מול לקוחות כמו מתן שירות מסוג כלשהו עלולים להיות פעמים רבות נתונים למצבים של תביעות שמתקיימות נגדם, ובכדי שהם לא יגיעו לידי משפט והפסד כספי רב אזי עליהם להיות מבוטחים בביטוח מקצועי.לעיתים לקוחות מרגישים שנעשתה מולם רשלנות כלשהי אודות הטיפול והשירות שהם קיבלו ועל כן ביטוח מקצועי הוא זה אשר יכול להגן עליהם מפני אותם תביעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *