Browse By

חיפוש עבודה במשרות בכירות – היום יש לא מעט פתרונות

כשמדובר על חיפוש עבודה בכירים עשויים להיתקל במכשול בלתי צפוי. איך מוצאים משרה בדרגים שלא תמיד מפרסמים בגלוי, וכיצד חוזרים למשרד במהירות המקסימלית?

למרות שההנחה הרווחת היא שהמשרה שהכי קשה למצוא היא המשרה הראשונה בתחום, הקשיים מצויים גם באזורים הרבה פחות מובנים מאליהם. למעשה, כשמדובר על חיפוש עבודה בכירים עלולים למצוא את עצמם בבעיה קטנה לא פחות מאשר מועמדים למשרות זוטרות. הסיבה לכך פשוטה – הצעות עבודה בכירים לא תמיד מפורסמות באתרי הדרושים ועוברות פעמים רבות בין יודעי דבר בלבד. 

מציאת עבודה למשרות בריכים דומה למשחק שח מט

לכך יש לצרף את העובדה שבכיר שמעוניין לגשש ולבדוק את הפוטנציאל שלו במקומות חדשים, לא תמיד יכול להכריז על כך בגלוי ולכן נותר במצב בעייתי. ובכל זאת, במציאות של היום, ישנם אפיקים שונים שיעזרו לכם לשפר את נקודת המוצא שלכם כמחפשי משרה בכירה. בין אם אתם מעוניינים לחפש עבודה באופן אקטיבי או פשוט לגלות פתיחות להזדמנויות חדשות.

  • שפרו את האטרקטיביות שלכם – בעולם שבו הלינקדאין הפך לתחליף של מודעות הדרושים, במקום הצעות עבודה בכירים רבים מוצאים פניות של אנשי HR בחשבון הלינקדאין שלהם. וכדי לשפר את הסיכוי שלכם לקבל פניות כאלו, ודאו שהפרופיל שלכם עדכני, מפורט ומשקף את יכולותיכם.
  • מתגו את עצמכם – אל תסתפקו בכך שרק בארגון שלכם יכירו אתכם, והפגינו את היכולות שלכם גם כלפי חוץ. השתתפו בקבוצות דיון מקצועיות, השתדלו להכיר אנשים חדשים בכל כנס מקצועי שאתם מגיעים אליו, והשאירו כרטיסי ביקור אצל גורמים ששוחחתם איתם.
  • צרו הזדמנויות – ולבסוף, כדי למצוא הצעות עבודה בכירים לא יכולים לוותר על המומחים בתחום. הכוונה היא אל חברות השמה מקצועיות כמו חברת משאבי אנוש, שמתמחות ספציפית במשרות בכירות. חברת משאבי אנוש מכירה היטב את כל השלבים בתהליכי חיפוש עבודה בכירים, ולכן יודעת בדיוק כיצד למצוא את ההתאמה המושלמת בין המועמד לבין החברה המגייסת. נוסף למאגר המשרות הגדול, החברה גם שומרת על דיסקרטיות ולכן המועמד יכול להיות בטוח שהפרטים שלו נמצאים בידיים טובות לכל אורך הדרך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *