Browse By

כל מה שאתם צריכים לדעת על הר הביטוח

הר הביטוח הוא הפתרון הנוח, היעיל והחסכוני שישראלים רבים עדיין לא מכירים. מה צריך לדעת עליו ואיך הוא יכול לחסוך גם לכם לא מעט כסף? יצאנו לבדוק

אין אדם שלא רוצה להגיע מוכן לכל בעיה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעניין רפואי. אלא שהעובדה הזו גורמת לרבים לבטח את עצמם בכל פוליסה שמוצעת להם, בעבודה ובאופן עצמאי. מה שעלול להוביל לביטוחים כפולים כנגד מצבים מסוימים, ולגרום לבזבוז כסף בלי לקבל יותר במידת הצורך. במילים אחרות, הוצאה גדולה שאינה חסכונית באף צורה. הר הביטוח מיועד לשים קץ למצבים כאלה, אבל מבוטחים רבים אינם משתמשים בו ביעילות. כך תעשו זאת כבר היום. 

מה זה הר הביטוח?

הר הביטוח הוא מנוע חיפוש שאת הקמתו יזמו במשרד האוצר, על מנת לאפשר למבוטחים בישראל להכיר טוב יותר את הביטוחים שלהם. הוא מיועד לעזור להם להבין אילו ביטוחים פעילים יש ברשותם כיום, על מה הם משלמים, לאילו חברות ביטוח ומדוע. המידע הזה לא רק עושה סדר, אלא גם מאפשר למבוטחים להחליט אילו ביטוחים מתאימים להם ואילו פחות. הם לומדים להבין טוב יותר את התמונה המלאה, לקבל החלטות חכמות ולדעת באילו מצבים לסרב להוצאה נוספת.

אילו ביטוחים אפשר למצוא דרך הר הביטוח?

הר הביטוח מספק מידע על ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא ואפילו ביטוח רכב חובה. 

לא עדיף לפנות אל חברות הביטוח עצמן?

כמה מאיתנו באמת יודעים באילו חברות אנחנו מבוטחים? מאחר שאדם אחד יכול להיות מבוטח בכמה חברות שונות, הגלישה אל הר הביטוח עוזרת לחסוך המון ומאמץ על פנייה נפרדת לכל חברה. 

האם הר הביטוח מיועד רק לשימוש אישי?

הר הביטוח מספק מידע משמעותי ורלוונטי למבוטחים עצמם, ובמקרים רבים גם ליורשיו של המבוטח או לאדם סיעודי. מצבים כאלה מחייבים אותנו לפעול במהירות כדי לא לבזבז זמן, ולכן פנייה אל הר הביטוח היא בדיוק הפתרון שאנשים זקוקים לו בתקופות מורכבות. אם טרם ניסיתם, עכשיו זה הזמן.

לסיוע ועזרה במימוש זכויות רפואיות ניתן לפנות לגופים מקצועיים כמו לבנת פורן או חברות נוספות בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *