Browse By

מי דואג לכספי הפנסיה שלכם? הכירו את אדן (e-d-n)

בגיל 30 אתם לא ממש חושבים על הפנסיה, ומתרכזים יותר בלסגור את החודש, לכן חשוב שיהיה מי שידאג לכספי הפנסיה שלכם. אם אתם רוצים להמשיך להתרכז בהווה, כדאי שתכירו את אדן, שדואגים לכם למחר.

 

פנסיה, פנסיה, פנסיה. בטח שמעתם על זה איפשהו. כן, כולם יודעים מה זה פנסיה וכמה היא תהיה חשובה בגילאים מאוחרים, אבל האם אתם מודעים לכך שאתם חייבים לדאוג לפנסיה כבר בגיל צעיר?

האם אתם בכלל יודעים מי דואג לכספי הפנסיה שלכם? האם אתם עוקבים אחרי דמי הניהול, היקף ההפקדות והיקף ההשקעות? האם אתם יודעים איפה מושקעים כספי הפנסיה שלכם? האם אתם במסלול בסיכון גבוה, או מסלול סולידי?

רוב האנשים לא אוהבים להתעסק בנושאים פיננסים, ולא באמת יודעים מה קורה עם הפנסיה שלהם. הם לא מעסיקים את עצמם בשאלות אודות כספי הפנסיה, וסומכים על מקום העבודה שידאג לכך. אנחנו לא מצפים מכם להתחיל להבין בפנסיה ובהשקעות, אבל אנחנו רוצים להכיר לכם את אדן, שתנהל את כספי הפנסיה שלכם בצורה נכונה.

סבא וסבתא

לשמור על חיוך גם בפנסיה

חברת אדן (edn)

בשנת 2017 התאחד צוות מומחים מקצועי והקים יחד את אדן שירותי תפעול וסליקה פנסיונית. החברה מתמחה בתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים ובשילוב שלהם עם עולם השכר. בעזרת שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וגישה אישית מספקת החברה ללקוחותיה שירות מקצועי ומקיף כך שיוכלו לדעת שכספי הפנסיה שלהם מנוהלים בצורה הטובה ביותר.

אחד העקרונות המנחים את החברה בטיפול בכספי הפנסיה הוא יעילות תוך מתן דגש על שימוש בטכנולוגיה לטובת ייעול התהליכים השונים. מליסה רן, בעלים ומנכלי"ת החברה, מספרת כי הבקרה על הנעשה בחברה ועל הנושאים התפעוליים חשובה במיוחד, לכן היא פונה אל פתרונות טכנולוגיים שמאפשר לעשות זאת בצורה יעילה. לדבריה "זו החשיבה שהנחתה אותנו כאשר הקמנו את אדן".

 

ניסיון רב שנים

אמנם החברה הוקמה רק בשנת 2017, אולם לצוות העובדים המסור ניסיון של עשרות שנים בתחום הביטוח, הפנסיה והפיננסים. כדי לספק פתרונות חכמים לקהל לקוחותיה, פיתחה החברה מגוון פתרונות לתפעול פנסיוני ולדיווח מקוון של ההפקדות.

 

יחס אישי וקידמה טכנולוגית

אדן מציעה שילוב מנצח של יחס אישי וקידמה טכנולוגית. לכל לקוח מוצמד מנהל אישי שמכיר את הצרכים שלו, ומתאים לו תכניות פנסיוניות מתאימות. ההתאמות הפיננסיות שיתאים המנהל ללקוח יבוצעו על ידי המערכת הטכנולוגית המתקדמת ביעילות ומהירות.

 

עמידה בכל תנאי הרגולציה

האזרח הקטן לא באמת מבין לעומק את נושא הפנסיה, לכן המדינה מסדירה את העניינים הללו בדרכים שונות. תקנות הפיקוח על שירותים פיננסיים נועדו להסדיר את התחום ולמנוע גניבת דעת ובלבול בטיפול בכספי הפנסיה של הלקוח. על פי התקנות החדשות המעסיק הוא שאחראי לדאוג לכספי הפנסיה של העובד, ואם אתם מעסיקים עובדים אתם זקוקים לחברה פנסיונית שתדאג לכך שהכל יתנהל על פי התקנות.

חברת אדן מעמידה לרשות לקוחותיה פתרונות סליקה ודיווח מתקדמים שעומדים בכל דרישות הרגולציה. אתם מפקידים את העניינים הפיננסיים בידיה של חברה מקצועית, ויכולים להתרכז בדברים בהם אתם מבינים ולהשאיר לאדן את נושא הפניסה.

 

פתרונות הסליקה הפנסיונית של אדן

כמו שבטח כבר הבנתם, באדן מתרכזים בקידמה טכנולוגית, אולם מהם אותם פתרונות שמציעה החברה?

  • סט בקרות מובנה.
  • תיקון טעויות אוטומטי.
  • העברת מידע לקופות באמצעות כלים ממוחשבים ומערכות תוכנה אוטומטיות.
  • קליטת מידע וביצוע הליכים באופן חכם באמצעות קבצי XML ותוך בקרה מתמדת.
ריבוי פעולות

אדן חוסכים זמן יקר

אדן חוסכים לך זמן

באדן יודעים כמה הזמן שלכם יקר, ויודעים כמה אתם לא רוצים לבזבז אותו בהתעסקות עם פנסיה ועניינים פיננסיים אחרים. פתרונות הסליקה הפנסיונית של אדן יאפשרו בקרה יעילה של תהליכי הגבייה. תוכלו לאתר תקלות בשלב מוקדם, לתקן אותן במהירות, ובחלק נכבד מהמקרים הן יתוקנו באופן אוטומטי על ידי המערכת החכמה.

הדאגה לכספי הפנסיה אינה עניין של מה בכך, לכן אתם זקוקים לחברה מקצועית שתדאג לכך. למומחים של חברת אדן ניסיון רב שנים, פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וראיה אישית של הלקוח. אתם אולי לא יודעים מי דואג לכספי הפנסיה שלכם, אבל אחרי שתכירו את המומחים של חברת אדן לעומק תוכלו לענות על השאלה הזו ללא היסוס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *