Browse By

מה זה ביטוח נושאי משרה?

שמעתם על ביטוח נושאי משרה אבל לא הייתם בטוחים מהם יתרונותיו? הכירו את הסיבות העיקריות שגורמות לבכירים בשוק לא לוותר עליו

תחומי האחריות הרבים והמעורבות של בכירים חושפים אותם לתביעות אישיות

מנכ"לים, דירקטורים ומנהלים בכירים בחברות ובארגונים רבים בישראל, ניצבים מדי יום בפני אתגרים מגוונים. מאפייני התפקיד וסביבת העבודה מחייבים אותם לנקוט במשנה זהירות, לעשות כל שביכולתם כדי לקדם את הארגון שבו הם עובדים ובמקביל להימנע מכל פעולה שעלולה להוביל לנזקים. אלה שמטבע הדברים, תחומי האחריות הרבים והמעורבות של בכירים בהחלטות שונות – חושפות אותם לתביעות אישיות על ידי מגוון גורמים. החל מגורמי עבודה ועד ללקוחות. 

באילו מצבים ביטוח נושאי משרה מספק הגנה?

ביטוח נושאי משרה מיועד להעניק לבכירים כיסוי כנגד תביעות אישיות בנושאים שונים, בכל הקשור לעלויות של הגנה משפטית ולפגיעה בשמם הטוב. ביטוח נושאי משרה תקף כאשר התביעה קשורה לטעות שנעשתה על ידם בשוגג, לאי דיוק, לרשלנות ולמגוון מצבים נוספים. 

ומה לגבי מצבים חריגים נוספים?

לכל סביבת עבודה אילוצים ומאפיינים משלה, ולכן ביטוח נושאי צריך להיות תפור אישית לצרכיו של הבכיר המבוטח. חשוב להתייעץ עם הגורם המבטח, כדי לקבל כיסוי מותאם והרחבות שרלוונטיות למגוון מצבים. החל ממצבי פירוק, מיזוג ורכישה של החברה, דרך כיסוי שמיועד לכסות משברים שקשורים מהפן של יחסי ציבור, ועד לתביעות בגין מקרים שהתרחשו לפני שהביטוח נכנס לתוקפו או לתביעות בגין עבירות שהוגשו לאחר שהבכיר עזב את תפקידו.

ניליביט – ביטוחים מותאמים אישית

ביטוח נושאי משרה מיועד לספק הגנה לחברות וארגונים בגדלים שונים הפועלים בסקטורים שונים. בין אם מדובר בחברה ממשלתית, בעמותה או בקרן הון סיכון. מאחר שלכל אחת מהחברות הללו צרכים ומאפיינים משלה, יש לבחור את הגורם המבטח באופן מעמיק. בזכות ניסיון מקיף של ביטוח נושאי משרות בכירות, היכנסו לאתר חברת ניליביט, המציעה למבוטחיה ביטוחים מקיפים, מותאמים אישית וכאלה שמספקים הגנה אולטימטיבית.

מסיבה זו, לקוחות ניליביט המבוטחים בביטוח נושאי משרה, יכולים להישאר רגועים ולמלא את תפקידם על הצד הטוב ביותר. הביטוחים מתעדכנים בהתאם לצורך ולמאפייני התפקיד, ומעניקים להם את הבסיס לפעילות נטולת דאגות. 

דרושים
ביטוח נושאי משרה צריך להיות תפור אישית לצרכיו של הבכיר המבוטח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *