Browse By

פוליסת חבות המוצר – אחד ממוצרי הביטוח שהם חובה עבור סוחר בשוק ההון

פוליסת חבות המוצר מגנה על סוחרים בשוק ההון.

זהו ביטוח שלא רק שאין להקל בו ראש, אלא הוא צריך להיות זה אשר יגן עליכם מפני כל מיני סכנות שעורבות לכם כסוחרים, אשר אינן קשורות להפסד בשוק ההון. סוחר בשוק ההון חווה סכנות יותר מאשר כל בעל מקצוע אחר – בקירוב. במה זה מתבטא, ומדוע בשל כך, ולא מהסיבות שאתם חושבים, צריך לעשות פוליסת חבות המוצר?

סכנות בשוק ההון – הידוע מול החדש

הסכנה הידועה ביותר היא, איך לא, הפסד אישי שלכם בשוק ההון. זה קורא לכל סוחר, ומאז ומעולם אמרנו כי סוחר שלא הפסיד איננו סוחר: "מי שלא עושה לא טועה", חכמים מאתנו כבר אמרו זה מכבר. אבל מה שאינכם יודעים הוא שעלולות להתרחש סכנות שלא קשורות למסחר עצמו. לדוגמה, אם אתם מרצים לשוק ההון בבתי השקעות (במאמר מוסגר, ניתן לומר כי רבים מהסוחרים נהפכים גם למרצים בשביל לקבל משכורת יציבה ולא להיות תלויים רק במסחר), לא רק שהמוסד הפיננסי בו אתם מלמדים חשוף לתביעה, אתם באופן אישי חשופים אליה. למעשה, עיקר התביעות הן נגדכם כמדריכים, ולא כנגד המוסד או מנהליו. לכן, חשוב שיהיה לצדכם פוליסת חבות המוצר. ביטוח כזה נועד להגן עליכם גם במידה והתלמידים שלכם הפסידו בגללכם עסקאות. כמובן שזה עובד גם הפוך, ואם אתם תלמידים ישנה פוליסת חבות המוצר שנועד לפצות אתכם במידה ונלמד משהו שלא קשור למוצר ואותו נושא לימוד הוא שגרם לכם להפסיד. כך שאם יקרה המצב בו תפסידו בשוק ההון יהיה לכם גיבוי שתוכלו להמשיך לעבוד ולא תאבדו את כל חסכונותיכם בין רגע.

כיצד עושים פוליסת חבות המוצר?

יש להירשם לחברת ביטוח אשר מבטחת סוחרים בשוק ההון. פוליסת חבות המוצר מתאפשרת לכל עוסק בשוק ההון, מהמשקיע המתחיל שהוא למעשה תלמיד, ועד אחרוני שועלי ההשקעות. חברות ביטוח מספקות פוליסת חבות המוצר לכל אדם שקשור לשוק ההון, ובכך הן מספקות לו גם מסחר בטוח באופן יחסי שיאפשר לו גם לסחור, גם ללמוד לסחור וגם ללמד לסחור באופן בטוח וודאי, כמעט ללא חשש מתאונות מעבר להפסדים מסחריים שוטפים אשר מתרחשים חדשות לבקרים בזירות מסחר. סוחרים בשוק ההון ופוליסת חבות המוצר הם כמו תאומים סיאמיים. האחד אינו יכול להתקיים ללא השני!

פוליסת חבות המוצר לא רק לשוק ההון

ביטוח חבות המוצר מגן גם על סוחרים כאשר הם עומדים בפניי תביעה על מוצריהם. במידה והזמינו מוצרים אשר נפגמו או אינם כפי שתיארו הביטוח מגן על הייבואן מפני תביעות הלקוחות. פוליסת חבות המוצר שומרת על סוחרים בין אם מוצרים פיזים ובין אם מסחר בשוק ההון. פוליסה זו מגנה על בעל העסק מפני הפסדים גדולים אשר לא בהכרח באשמתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *