Browse By

ביטוח שוק ההון וחיסכון – כל המידע לסוחר בשוק ההון

סוחרים בשוק ההון זקוקים לשלושה כלים בשביל להתחיל לעבוד: ביטוח שוק ההון וחיסכון.

אז מהם, למעשה,ביטוח שוק ההון וחיסכון, ומדוע כל סוחר חייב את שלושתם כדי להתחיל לסחור, ולדעת שהוא מכוסה מכל בחינה מנהלית כמו תביעה של תלמיד בזירת מסחר בה הוא מלמד, או תאונות אנוש נוספות שעלולות להתרחש? אם אני תלמיד מסחר, אני מוגן באיזושהי צורה מפני הסגל שמעביר לי מידע על שוק ההון?

שוק ההון

שוק ההון הוא זירת המסחר, המקום בו מתנהל הסחר במניות. זירת המסחר חשופה לסוחרים ולמורים למסחר באמצעות תוכנה של שוק ההון. בכל בית השקעות בו מלמדים יש תוכנה אחרת, והתחרות בין בתי ההשקעות על טיב התוכנות מרקיעת שחקים במיוחד בעת הזו. מה שקורה הוא שבשוק ההון התלמיד מתפתח ונהפך למעשה לסוחר מן השורה. מאותו רגע שהוא במסגרת שוק ההון ביטוח וחיסכון חייבים להיות בראש מעייניו, במיוחד אם הוא יודע שלכיוון זה הוא הולך להתפתח.

ביטוח

ביטוח הוא הכלי שיגן עלינו מפני טעויות אנוש שנעשו בזירת המסחר. אם אתה מורה, ואתה סופג תביעה מסוחר-תלמיד שטוען כי הטעית אותו, ביטוח שוק ההון שם בשביל להגן עליך ולספוג במקומך פיצויים שתידרש לשלם לו. אם אתה תלמיד ואתה סבור שהמורה בזירת המסחר הטעה אותך והכשיל את ניסיונך להרוויח, ייתכן כי ביטוח כזה יוכל לסייע לך להיחלץ מעסק הביש. מה שבטוח הוא כי גם סוחר וגם מורה למסחר לא יכולים להתחיל לעבוד בלי פוליסת ביטוח שוק ההון.

בורסה , אנשי עסקים , עליה, ביטוח

להישמר תמיד בעליה

חיסכון

חיסכון הוא מה שקורה כאשר יש לכם ביטוח. אנשים חושבים שאם הם ייתבעו בזירות מסחר או ייקלעו למצבי הפסד, זה חד פעמי והכסף יהיה שם לנצח. זה לא ככה, ומי שנופל למכמונות ימצא אץ עצמו מהר מאד בלי כסף אם אין לו חיסכון. חיסכון משיגים רק באמצעות ביטוח. במקביל, כמובן שאנו ממליצים לפתוח קרן חיסכון אליהם תפרישו אחוזים מהכספים שאתם מרוויחים בזירות מסחר, בהתאמה אישית למה שאתם זקוקים לו.

ביטוח שוק ההון וחיסכון בדומה לביטוח מקצועי הוא תחום מורכב , אשר סוחרים רבים חייבים להכיר על בוריו לפני יציאתם לדרך זו!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *