Browse By

דרושים בכירים למשרות נחשקות

אם גם אתם מעוניינים לדעת מה לעשות כאשר אתם רוצים לחזור למעגל העבודה גם אחרי שהתפטרתם או פוטרתם ועבר זמן לא מועט, פשוט היכנסו לאתר שלנו.

באתר שלנו תוכלו להיחשף למודעות רבות ומגוונות של דרושים בכירים. המודעות פונות למגוון רחב של אוכלוסייה:

  • משוחררי צבא בתפקידים פיקודיים.
  • אקדמאים שלמדו מקצוע ניהולי או ארגוני כמו כלכלה או תואר בהנדסה תעשיה וניהול.
  • בכירים לשעבר שפוטרו או התפטרו.

על כן, כאשר אתם מחפשים משרת דרושים בכירים, פשוט היכנסו אלינו לאתר ותוכלו למצוא משרות מסוגים שונים. כל משרה חדשה אשר מתפנה בשוק אנו נהיה הראשונה לפרסם אותה, אנו ממיינים את המשרות כדי להציע את המשרות הטובות ביותר. בנוסף אנו עובדים עם מספר חברות גדולות אשר אנו מביאים להם את המועמדים הטובים ביותר.

מנהלי תפעול

האתר שלנו מחפש תדיר מנהלי תפעול שיעבדו עם מלאים של חברות וחנויות, יתפעלו לעובדים פלאפונים, רכבים ומכשירים שונים ויספקו מענה לצוותי IT בחברות הייטק, כולל ניהול צוותי IT שלמים על עובדיהם. במודעות דרושים בכירים תוכלו למצוא מגוון רחב של משרות מסוגים אלה, בנוסף תוכלו להיחשף למועדות אשר לא מתפרסמות באף מקום אחר.

סמנכ"לי כספים

עשיתם הסמכות בניהול כספים וחשבונות? יש לכם הכשרת מנהל חשבונות או חשב שכר דרגה 2 לפחות? בואו להיות סמנכ"לי כספים בחברו ובתאגידים המובילים. כאן תוכלו למצוא את כל האפשרויות להפוך לגדולים בתחום זה, ולגלות מחדש עולם שלם של התעסקות פיננסית עם כספים של חברות בע"מ. תוכלו להתקבל לחברות הגדול והנחשבות ביותר במשק.

נושאי משרה

מעטים הם הפעמים הללו, אך לעתים גם זה קורה. בעלים של חברה או דירקטוריון מפרסמים אצלנו מודעות דרוש מנכ"ל. באתר דרושים בכירים אנו פועלים ללא לאות למצוא מנכ"לים מוכשרים או בעלי פוטנציאל. נושאי משרה חיפשו בעבר וחוזרים לא מעט בשביל למצוא מנהלים נוספים עבור החברות שיש להם בעלות עליהם.

המשרות מותאמות עבורכם באופן אישי

במודעות דרושים בכירים אנו מתאימים עבורכם את המשרות. ההתאמה מתבצעת בנקל, וכל בכיר שבא לראיון כאן יכול בפוטנציה למצוא עבודה. אנו מוצאים לו את המשרה שהכי מתאימה לו, אבל על מנת למצוא עבורו עבודה של ממש הוא יידרש לעבור ראיון. יחד עם זאת, חלק ניכר ממי שסברנו כי מתאים לעבודה מסוימת, אכן התברג לשורותיה, אף על פי שהיו כמה יוצאי דופן גם בתחום זה.

כל המחפש עבודה חדשה ומאתגרת טוב יעשה אם יפנה למודעות דרושים בכירים וימצא בהן את הקריירה הבאה שלו. אתגרים וחוויות מעניינות מובטחים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *